Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ogromne zainteresowanie mediów międzynarodowymi targami IFA 2020 w Berlinie, już ponad 800 dziennikarzy potwierdziło swoją obecność na tegorocznej specjalnej edycji IFA.

Media z ponad 60 krajów – z całej Europy, Stanów Zjednoczonych, Japonii, Chin i Korei – rywalizują o jedno z 800 miejsc IFA zarezerwowanych obecnie dla dziennikarzy

 

IFA na dobrej drodze do organizacji czterech niezależnych wydarzeń: globalnej konferencji prasowej poświęconej prezentacjom marek i konferencjom prasowym; sourcing show IFA Global Markets; platforma innowacji IFA NEXT spełnia Shift Mobility; oraz IFA Business, Retail and Meeting Lounge.

 

„Premiery produktów wirtualnych są świetne, ale nie zastępują prawdziwych. Dziennikarze bardzo chętnie zapoznają się z nowościami w świecie technologii. Podczas pandemii wszyscy bezpośrednio zauważyliśmy pozytywny wpływ technologii cyfrowych. Zapewniały nam one produktywność, łączność, rozrywkę a nawet zdrowie – ale teraz zarówno dziennikarze, jak i ich publiczność chcą zobaczyć, jakie innowacje będą nas wspierać w nowej normie, która pojawia się w świecie po COVID-19 ”- zaznaczył Jens Heithecker, Executive Director IFA Berlin.

 

„Bardzo wielu dziennikarzy powiedziało nam, że są naprawdę podekscytowani możliwością przyjazdu do Berlina. Szybkość, z jaką media się zarejestrowały,  pokazuje, że dziennikarze ufają nam, że zorganizujemy IFA 2020, która jest nie tylko ekscytująca, ale również bezpieczna.” – podkreślił Dyrektor IFA, Dirk Koslowski.

 

https://itreseller.pl/itrnewjak-bedzie-wygladala-ifa-2020-formula-berlinskich-targow-to-swoista-hybryda-pomiedzy-wydarzeniem-online-a-targami-w-klasycznej-formie-na-zywo-czyzby-ifa-2020-byla-poczatkiem-powrotu-do-normalnosci/

 

Organizatorzy IFA Berlin mają teraz nadzieję, że obecne trendy w zakresie zdrowia publicznego będą kontynuowane, co może umożliwić zwiększenie liczby zaproszeń medialnych, w nadziei, że wszyscy dziennikarze, którzy chcą przyjechać do Berlina, będą mogli to zrobić.

 

„Będziemy utrzymywać otwarte rejestracje mediów, a jeśli będzie to bezpieczne, zaoferujemy większej liczbie dziennikarzy dostęp do IFA Berlin” – powiedział Kosłowski.

 

Organizatorzy IFA Berlin wkrótce otworzą rejestracje dla odwiedzających targi czterech imprez IFA, które odbędą się równolegle. Podobnie jak w przypadku mediów, dostęp dla odwiedzających targi będzie ściśle kontrolowany, aby zapewnić bezpieczne i zdrowe wydarzenie.

 

https://itreseller.pl/itrnewwiemy-jak-bedzie-wygladala-ifa-2020-nowa-formula-berlinskich-targow-to-swoista-hybryda-pomiedzy-wydarzeniem-online-a-targami-w-klasycznej-formie-na-zywo-czyzby-ifa-2020-byla-poczatkiem-powrotu-do-n/