Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

OKI wzmacnia dział marketingu – Patryk Wąsowicz obejmuje stanowisko Product Marketing Managera w OKI Europe w Polsce.

W związku z rozwojem firmy OKI Europe (Polska) rozbudowuje dział marketingu odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej na terenie Polski i 19 krajów eksportowych. W lutym b.r. do zespołu dołączył  Patryk Wąsowicz.

 

Do głównych zadań Patryka Wąsowicza będzie należało przede wszystkim zarządzanie ofertą produktową OKI w segmencie biurowym, DICOM oraz rozwiązań dla branży detalicznej. Będzie odpowiadał za zarządzanie ofertą OKI w segmencie produktów Office, usług zarządzania drukiem SMART (Smart Managed Document Solutions) oraz rozwiązań dedykowanych m.in. branży detalicznej, oświacie i służbie zdrowia, w tym m.in. za działania marketingowe dotyczące nowych produktów, prowadzenie szkoleń dla kanału partnerskiego, wspieranie projektów sprzedażowych i realizowanie kampanii promocyjnych oraz monitorowanie i analizę pozycji produktów Oki na rynku,

 

Patryk Wąsowicz karierę w branży IT zaczął 20 lat temu jako handlowiec, przez dwa lata był redaktorem w czasopiśmie komputerowym CHIP, gdzie zajmował się m.in. tematami związanymi z drukiem. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży poligraficznej i marketingu sektora IT. Od 2014 był odpowiedzialny za marketing produktowy oferty biznesowej w Canonie w dziale Business Imaging Group. Jest absolwentem Psychologii na Uniwersytecie SWPS, ukończył też podyplomowe studia z zakresu Social Media na tej samej uczelni. Prywatnie jest miłośnikiem off-roadu motocyklowego, kajakarstwa i caravaningu.