OKI wzmacnia dział marketingu – Patryk Wąsowicz obejmuje stanowisko Product Marketing Managera w OKI Europe w Polsce.
W związku z rozwojem firmy OKI Europe (Polska) rozbudowuje dział marketingu odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej na terenie Polski i 19 krajów eksportowych. W lutym b.r. do zespołu dołączył Patryk Wąsowicz.
Do głównych zadań Patryka Wąsowicza będzie należało przede wszystkim zarządzanie ofertą produktową OKI w segmencie biurowym, DICOM oraz rozwiązań dla branży detalicznej. Będzie odpowiadał za zarządzanie ofertą OKI w segmencie produktów Office, usług zarządzania drukiem SMART (Smart Managed Document Solutions) oraz rozwiązań dedykowanych m.in. branży detalicznej, oświacie i służbie zdrowia, w tym m.in. za działania marketingowe dotyczące nowych produktów, prowadzenie szkoleń dla kanału partnerskiego, wspieranie projektów sprzedażowych i realizowanie kampanii promocyjnych oraz monitorowanie i analizę pozycji produktów Oki na rynku,
Patryk Wąsowicz karierę w branży IT zaczął 20 lat temu jako handlowiec, przez dwa lata był redaktorem w czasopiśmie komputerowym CHIP, gdzie zajmował się m.in. tematami związanymi z drukiem. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży poligraficznej i marketingu sektora IT. Od 2014 był odpowiedzialny za marketing produktowy oferty biznesowej w Canonie w dziale Business Imaging Group. Jest absolwentem Psychologii na Uniwersytecie SWPS, ukończył też podyplomowe studia z zakresu Social Media na tej samej uczelni. Prywatnie jest miłośnikiem off-roadu motocyklowego, kajakarstwa i caravaningu.