Olympus zapewnia, że dział fotograficzny marki pomimo planowanego przejęcia przez Japan Industrial Partners, funkcjonuje bez utrudnień dla klientów i wciąż udoskonala swoje produkty.
„Wszystkie dotychczasowe usługi włącznie z naprawami gwarancyjnymi produktów marki Olympus będą w dalszym ciągu honorowane. Zarówno teraz, w okresie przejściowym, jak i po transferze Olympusa do Japan Industrial Partners. Działania serwisu nie zostaną więc w żaden sposób wstrzymane. Klienci będą mogli także liczyć na wsparcie zakupowe z naszej strony w przyszłości.” – tłumaczy Jacek Jamiołkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Olympus Polska.
Olympus w dalszym ciągu wprowadza na rynek nowe, innowacyjne produkty, które są unikalne dla branży fotograficznej. Producent niezmiennie koncentruje się na aparatach ze średniej i wyższej półki oraz wymiennych obiektywach. W szczególności kładzie nacisk na fotografię przyrodniczą i podróżniczą, w których lekkie i wytrzymałe konstrukcje Olympusa są dużą zaletą.
Niedawno producent umożliwił użytkownikom aparatów E-M1X, E-M1, E-M1 Mark II, E-M1 Mark III i E-M5 Mark II wykorzystanie ich modeli jako kamerek internetowych. Wszystko za sprawą aplikacji OM-D Webcam Beta. Aby użyć swój aparat do wideokonferencji, wystarczy pobrać darmowe oprogramowanie zestrony internetowej Olympusa, a następnie podłączyć aparat do komputera za pomocą kabla USB, włączyć aparat, ustawić tryb “tethered”, uruchomić oprogramowanie konferencyjne
i jako kamerkę wybrać “OM-D Webcam Beta”.