Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

OpenAI podpisuje umowę na treści z Condé Nast

Firma kierowana przez Sama Altmana, OpenAI, ogłosiła partnerstwo z Condé Nast, dzięki któremu będzie mogła wykorzystywać treści z ich źródeł w ChatGPT i SearchGPT.

Do Condé Nast należą m.in. takie tytuły, jak Vogue, The New Yorker, Condé Nast Traveler, GQ, Architectural Digest, Vanity Fair czy Wired.

Wraz z wprowadzeniem naszego prototypu SearchGPT testujemy nowe funkcje wyszukiwania, które sprawiają, że znajdowanie informacji i wiarygodnych źródeł treści jest szybsze i bardziej intuicyjne – OpenAI oświadczyło w poście na blogu. – Łączymy nasze modele konwersacyjne z informacjami z sieci, aby zapewnić szybkie i aktualne odpowiedzi z jasnymi i odpowiednimi źródłami.

W ostatnich miesiącach OpenAI nawiązało podobne współprace z innymi mediami dostarczającymi informacje, w tym z Time, Financial Times, Business Insider, francuskim Le Monde i hiszpański Prisa Media.

Brad Lightcap, dyrektor operacyjny w OpenAI, powiedział, że firma jest zaangażowana we współpracę z Condé Nast i innymi wydawcami wiadomości, aby „zapewnić, że sztuczna inteligencja odgrywa większą rolę w odkrywaniu i dostarczaniu wiadomości, zachowując dokładność, integralność i poszanowanie jakości reportaży”.