Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

OpenAI popiera kalifornijskie przepisy dotyczące znaków wodnych w treściach tworzonych przez AI

Twórca ChatGPT, OpenAI, opowiedział się za kalifornijską ustawą, która nakazywałaby firmom technologicznym oznaczanie treści tworzonych przez sztuczną inteligencję.

Przepisy miałyby przeciwdziałać sianiu dezinformacji w szerokim zakresie i dotyczyć od zwykłych memów po zaawansowane deepfake’i.

OpenAI z siedzibą w San Francisco uważa, że w przypadku treści generowanych przez sztuczną inteligencję ważna jest przejrzystość i wymagania dotyczące pochodzenia, zwłaszcza w okresie przedwyborczym. Wielu ekspertów alarmowało, że AI może wpłynąć na wyniki wyborów, które będą miały miejsce w tym roku w wielu krajach na całym świecie.

Nowa technologia i standardy mogą pomóc ludziom zrozumieć pochodzenie treści, które znajdują w Internecie, i uniknąć nieporozumień między treściami generowanymi przez ludzi i fotorealistycznymi treściami generowanymi przez sztuczną inteligencję – napisał Jason Kwon, dyrektor ds. strategii OpenAI.

Ustawa przeszła już wstępne etapy legislacyjne. Teraz trafi do gubernatora Kalifornii, Gavina Newsoma, który ma czas do 30 września na podpisanie lub zawetowanie jej.