Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

OpenAI rozszerza dostęp do Operatora – inteligentnego asystenta AI

OpenAI ogłosiło dziś, że rozszerza dostęp do Operatora – swojego zaawansowanego agenta AI, który może wykonywać zadania w imieniu użytkowników. Oczywiście, wśród krajów dodanych do listy nie znajdziemy tych zrzeszonych w Unii Europejskiej. 

Operator został po raz pierwszy uruchomiony w styczniu w Stanach Zjednoczonych i jest jednym z kilku dostępnych na rynku narzędzi AI zdolnych do wykonywania czynności takich jak rezerwacja biletów, umawianie wizyt w restauracjach, składanie raportów wydatków czy robienie zakupów online. Narzędzie jest teraz dostępne dla subskrybentów ChatGPT Pro m.in. w Australii, Brazylii, Kanadzie, Indiach, Japonii, Singapurze, Korei Południowej i Wielkiej Brytanii.

Chociaż Operator trafił już do większości krajów, wciąż nie jest dostępny w Unii Europejskiej (ze względu na unijne regulacje), Szwajcarii, Norwegii, Liechtensteinie i Islandii. Narzędzie jest obecnie dostępne wyłącznie dla użytkowników planu ChatGPT Pro, który kosztuje 200 dolarów miesięcznie. Można z niego korzystać jedynie poprzez stronę internetową, ale OpenAI planuje w przyszłości udostępnić Operatora we wszystkich aplikacjach ChatGPT. Asystent AI działa w osobnym oknie przeglądarki, nad którym użytkownicy mogą przejąć kontrolę w dowolnym momencie.

Rynek agentów AI dynamicznie się rozwija, a Operator musi konkurować z podobnymi rozwiązaniami tworzonymi przez firmy takie jak Google, Anthropic czy Rabbit. Google wciąż testuje swoją usługę na zamkniętej liście oczekujących, Anthropic udostępnia swoje narzędzie za pośrednictwem API, a model Rabbit jest dostępny jedynie dla użytkowników posiadających dedykowane urządzenie. Dalszy rozwój Operatora i jego potencjalne rozszerzenie na kolejne rynki może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki użytkownicy korzystają z AI do automatyzacji codziennych zadań.