Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

OpenAI rzuca wyzwanie Google’owi

OpenAI zaprezentowało model ChatGPT Search, który, jak twierdzi firma, zapewnia bardziej szczegółowe odpowiedzi niż te oferowane przez narzędzia Google’a, obecnego lidera tego sektora rynku.

Firma rozpoczęła testowanie tej funkcji w lipcu. Dostarcza ona linki do odpowiednich zasobów internetowych zamiast odsyłać użytkowników do wyszukiwarek internetowych, które wymagają wielu zapytań podczas sortowania różnych linków, by znaleźć odpowiedź.

OpenAI stwierdziło, że funkcja ta umożliwia użytkownikom zadawanie pytań „w bardziej naturalny, konwersacyjny sposób”. Firma zapewnia, że „ChatGPT weźmie pod uwagę pełny kontekst Twojej rozmowy, aby uzyskać lepszą odpowiedź”. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do wykorzystanych źródeł referencyjnych.

Funkcje wyszukiwania są obecnie dostępne dla subskrybentów ChatGPT Plus i Team. OpenAI zapowiedziało, że na telefonach i komputerach stacjonarnych użytkownicy korporacyjni i edukacyjni uzyskają dostęp w ciągu najbliższych kilku tygodni, natomiast użytkownicy bez subskrypcji będa mogli skorzystać z ChatGPT Search w nadchodzących miesiącach.

Firma szkoli ChatGPT na mocy umów dotyczących treści z amerykańskimi wydawcami magazynów i treści cyfrowych Time, Financial Times, międzynarodową firmą medialną Alex Springer i francuskim Le Monde. OpenAI współpracuje również z zewnętrznymi dostawcami danych, aby dodawać nowe informacje i projekty wizualne dla kategorii obejmujących pogodę, akcje, sport, wiadomości i mapy.