OPPO oficjalnie zadebiutowało w Polsce – do sprzedaży trafiły trzy różne linie smartfonów OPPO – seria Find, RX i AX, zaskakują innowacyjnością, specyfikacją i pięknym wzornictwem.

Łukasz Łyżwa, Dyrektor Sprzedaży OPPO Polska.

 

 

Marka OPPO, obecna na ponad 40 rynkach i od przeszło 11 lat tworząca unikalne technologie na rynku mobile, wchodzi dzisiaj na polski rynek ze zróżnicowaną ofertą, która ma trafić w gusta i oczekiwania szerokiej grupy odbiorców. Do sklepów trafiły trzy różne linie smartfonów OPPO – seria Find, RX i AX, które zaskakują innowacyjnością, specyfikacją techniczną i pięknym wzornictwem.

 

#NoweOPPOwieści pisane smartfonem

Już od 31 stycznia urządzenia OPPO będą dostępne także dla polskich konsumentów. Umowy z partnerami takimi jak AB. S.A, NTT S.A., ABC Data S.A. czy TelForceOne S.A. zapewnią szeroką dystrybucję, a współpraca z S.B.E. Polska zadba o wysokiej jakości wsparcie posprzedażowe.

 

„Polska to dla nas bardzo ważny rynek – w końcu mamy tu do czynienia z ponad 24 mln użytkowników smartfonów, którzy doskonale wiedzą, czego oczekują od sprzętu” – mówi Leo Li, Dyrektor Zarządzający OPPO Polska.Przede wszystkim zależy nam, by Polacy poznali nasze produkty – docenili ich jakość, wykonanie i technologię. W ciągu ostatnich lat wprowadziliśmy wiele rewolucyjnych technologii na rynek smartfonów, uwzględniając jednocześnie estetykę i piękno wzornictwa. Dzięki temu plasujemy się w czołówce pod względem sprzedaży na całym świecie. Chcemy, by OPPO było ulubioną marką smartfonów Polaków.”

 

 

Leo Li, Dyrektor Zarządzający OPPO Polska.

 

 

OPPO przygotowało dla Polaków smartfony w różnych przedziałach cenowych. Flagowy model OPPO Find X to jeden z najbardziej innowacyjnych i najlepiej wyglądających smartfonów na rynku. Posiada imponujący wyświetlacz o rekordowym współczynniku wypełnienia frontu urządzenia – aż 93,8%. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ukryciu aparatów i innych sensorów w przesuwnym mechanizmie. W Find X znajdziemy m.in wysuwany moduł z zaawansowanymi kamerami: przednią z matrycą o rozdzielczości 25 Mpx oraz tylnymi 16 i 20 Mpx. By włączyć kamerę, wystarczy wcisnąć ikonę aparatu lub przesunąć palcem po powierzchni ekranu – wówczas moduł automatycznie wysuwa się z obudowy smartfona. Aparaty wyposażone są w lampę błyskową oraz optyczną stabilizację obrazu. Zaawansowane kamery wspierane są przez sztuczną inteligencję, która rozpoznaje scenerię ujęcia i dopasowuje najlepsze ustawienia.

 

Wewnątrz OPPO Find X znajdziemy 8-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 845 z układem graficznym Adreno 630 oraz wbudowaną  pamięć  256 GB. 6,42-calowy wyświetlacz SuperAMOLED Panoramic Arc Screen o rozdzielczości 2340 x 1080 i zagęszczeniu 401 pikseli na cal zamyka się w proporcjach 19,5:9, oferując duży, wyraźny i żywy obraz. Dzięki opatentowanej i certyfikowanej przez TÜV technologii SuperVOOC, smartfon zaskakuje szybkością ładowania – wystarczy 35 minut, by naładować smartfon do pełna. Całość zamknięto w zgrabnej konstrukcji, którą wyróżnia minimalistyczne, ale odważne wzornictwo. OPPO stworzyło także specjalną edycję smartfona we współpracy z Lamborghini, która nie tylko zachwyca innowacyjną konstrukcją, ale także designem nawiązującym do motoryzacyjnych dzieł tej luksusowej marki.

 

  • OPPO Find X będzie dostępny w kolorach niebieskim i czerwonym w cenie 3699 PLN.
  • OPPO Find X Automobili Lamborghini Edition to koszt 7299 PLN.

 

 

OPPO Seria RX

Seria RX, to propozycje, które podbijają serca ich właścicieli. To właśnie smartfony z tej linii zyskały miano najlepiej sprzedających się modeli w 2016 i 2017 roku. W polskiej ofercie znajdziemy urządzenia w dwóch wariantach – RX17 Pro oraz RX17 Neo. Oba smartfony z serii RX posiadają ekran AMOLED o przekątnej 6,4” z ukrytym czytnikiem linii papilarnych, proporcjach 19,5:9 a także wcięciem w kształcie kropli wody. W nim ukryto przedni aparat o rozdzielczości 25 Mpx. Dzięki takiemu designowi inżynierom OPPO udało się uzyskać równie wysoki współczynnik wypełnienia frontu urządzenia ekranem wynoszący aż 91,5%. Co istotne na pokładzie obu smartfonów znajduje się aż 128 GB pamięci na pliki użytkownika.

 

OPPO RX 17 Pro

Flagowy model serii RX, który jest wyposażony w aparaty 20 Mpx  i 12 Mpx z inteligentną przysłoną o wartościach F1.5/F2,4 automatycznie dostosowującą się do warunków oświetlenia, dzięki czemu idealnie sprawdza się do wykonywania zdjęć w nocy. Dodatkowo aparat 20 Mpx jest wyposażony w optyczną stabilizację obrazu i moduł soczewki składający się z 7 elementów, co pozwala uchwycić jaśniejsze kadry.  Oferuje także ultraszybką technologię ładowania SuperVOOC, dzięki której w zaledwie 10 minut telefon zostanie naładowany do 40%. RX17 Pro jest także wyposażony w szkło ochronne Corning® Gorilla® Glass 6.

  • RX17 Pro będzie dostępny w gradientowych odcieniach zieleni lub fioletu w kwocie 2599 PLN.

 

OPPO RX17 Neo

Neo to smartfon z podwójnym aparatem 16 Mpx i 2 Mpx. W środku znajduje się ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 660 o taktowaniu 2,2 GHz wraz z 4GB pamięci operacyjnej – dzięki takiemu zestawieniu smartfon działa płynnie i wydajnie.

  • RX17 Neo w kolorach rubinowej czerwieni lub kosmicznego błękitu to koszt 1499 PLN.

 

OPPO AX7

Kolejną odsłoną produktową OPPO w Polsce jest model OPPO AX7. To smartfon, który oferuje bardzo dobrą specyfikację przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej ceny. Powinni zwrócić na niego uwagę ci, którym zależy na smartfonie z pięknym wzornictwem, pozwalającym na wielogodzinną pracę. Bateria 4230 mAh,  6.2” ekran, 64 GB miejsca na dane oraz trzy aparaty tworzą niezawodne urządzenie na każdą kieszeń. AX7 to także aparat do selfie o rozdzielczości 16 Mpx. Tylne kamery zostały z kolei wyposażone w sensory 13 Mpx + 2 Mpx a wytrzymała obudowa jest pokryta szkłem Gorilla® Glass, co zwiększa odporność na zadrapania.

  • OPPO AX7 będzie dostępny w kolorach złotym lub niebieskim w cenie 999 PLN.

 

Dostepność

Smartfony OPPO będą dostępne w polskich sklepach (x-kom, RTV Euro AGD, strefa marki OPPO na Allegro) oraz w ofercie największych operatorów telefonii komórkowej – Orange, Play oraz T-Mobile.

 

OPPO jest czołowym producentem smartfonów, chętnie wybieranym przez miliony ludzi na całym świecie. Od ponad 11 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu przełomowych rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej. OPPO zapoczątkowało także erę upiększania zdjęć „selfie”. Jako pierwsze zaprezentowało smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. W 2017 roku, według badań IDC, firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na światowym rynku. Obecnie OPPO dostarcza doskonałe doświadczenia fotografii mobilnej do ponad 250 milionów użytkowników na całym świecie.