Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

OPPO ujawnia ambitne plany rozwoju i wchodzi na rynek smart TV z dwoma modelami: OPPO TV S1 i OPPO TV R1. Telewizory zaprezentowano w Chinach na konferencji Wisdom Life.

To, że OPPO szykuje się do wejścia na rynek telewizorów nie powinno być zaskoczeniem. Producent poszedł w ślady Xiaomi i (należącej do tej samej co OPPO grupy) firmy Realme. Chińscy producenci smartfonów zdają sobie sprawę z tego, że telewizor jeszcze wiele lat pozostanie domowym centrum rozrywki.

 

Po długim oczekiwaniu OPPO w końcu wypuściło swój pierwszy smart TV. Popularny chiński producent smartfonów wypuścił w poniedziałek w Chinach dwa flagowe modele OPPO TV S1 i OPPO TV R1, wchodząc w segment smart TV.

 

Oppo TV S1 to model o przekątnej 65 cali, wyposażony w panel QLED oraz rozdzielczość 4K (3840 × 2160 pikseli), przy maksymalnej jasności 15090 nitów. Częstotliwość odświeżania tego telewizora wynosi 120 Hz. Jest wyposażony w SoC MediaTek MT9950, który ma do dyspozycji sporo, bo aż 8,5 GB pamięci RAM i 128 GB pamięci wewnętrznej. OPPO TV S1 jest wyposażony w system operacyjny ColorOS – co jest oczywiście nakładką na Androida.

 

 

Ciekawie jest też w obszarze audio. OPPO TV S1 ma 18 głośników Dynaudio o łącznej mocy 85 watów. Oppo TV S1 ma także chowającą się w obudowie kamerę internetową i mikrofony dalekiego zasięgu. Telewizor S1 może pochwalić się łączną liczbą 210 stref podświetlenia. Posiada też certyfikat TUV Rheinland w zakresie bezpieczeństwa przy świetle niebieskim.

 

Drugi model, czy raczej modele, bowiem OPPO daje tu wybór między wersją 65 i 55-calową, to już nieco uboższa, ale nadal interesująca konstrukcja. OPPO TV R1 ma panel LCD 4K i oferuje pokrycie 93% gamy kolorów DCI-P3. Wewnątrz znajduje się dobrze znany chipset MediaTek MTK9652, 2 GB pamięci RAM i 32 GB pamięci. Podobnie jak droższy model, także R1 w obu wariantach posiada wbudowaną, chowaną w obudowie kamerę internetową.

 

 

Ceny? Prezentują się atrakcyjnie. OPPO TV S1 wyceniono na 7999 juanów, OPPO TV R1 65″ na 4299 juanów, a OPPO TV R1 55″ na 3299 juanów. To, odpowiednio, 4660 zł, 2500 zł i 1920 zł. Sprzedaż w Chinach ma rozpocząć się 1 listopada 2020 r. Na tę chwilę nie wiadomo nic o planach wprowadzenia urządzeń na rynki europejskie.

 

https://itreseller.pl/itrnewczy-najwiekszym-wygranym-na-pandemii-bedzie-logitech-firma-opublikowala-wyniki-za-trzeci-kwartal/