Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

OPPO zwiększa wsparcie serwisowe dla swoich klientów.

Firma OPPO, wiodący globalny producent inteligentnych urządzeń, nawiązała współpracę z serwisem MTTC Polska, będącym częścią Grupy Digital Care. Posiadacze urządzeń mobilnych marki OPPO będą mogli skorzystać ze wsparcia serwisu zarówno w przypadku napraw gwarancyjnych, jak i pogwarancyjnych swoich smartfonów oraz akcesoriów.

W ramach obowiązującej od marca umowy, MTTC będzie wykonywało na rzecz marki OPPO naprawy w ramach gwarancji producenta. Każdy klient, który kupi sprzęt u dowolnego dystrybutora OPPO, zarówno w Polsce, jak i za granicą, w przypadku awarii swojego urządzenia będzie mógł dokonać naprawy w serwisie MTTC. Serwis będzie wykonywał również naprawy pogwarancyjne – dzięki czemu klient, którego sprzęt uszkodził się, zalał lub uległ awarii już po wygaśnięciu gwarancji OPPO, będzie miał pewność, iż korzysta z serwisu, działającego zgodnie ze standardami producenta. MTTC będzie jednym z dwóch autoryzowanych serwisów OPPO w Polsce.

 

 

Serwis dostępny od ręki

W przypadku awarii lub usterki sprzętu z aktywną gwarancją OPPO klienci powinni  skontaktować się bezpośrednio z serwisem, aby zamówić kuriera, który odbierze urządzenie w modelu door-to-door, a następnie dostarczy je po naprawie pod wskazany adres. Przesyłkę można nadać także w paczkomatach. Już wkrótce uruchomione zostaną kolejne kanały komunikacji z MTTC – specjalna infolinia, portal internetowy do zgłaszania napraw i sprawdzania ich statusu oraz punkt walk-in w serwisie MTTC na warszawskim Mokotowie, przy ul. 1 Sierpnia 6A. Będzie w nim można osobiście dostarczyć lub odebrać telefon, a także wykonać ekspresową naprawę wybranych usterek lub uszkodzeń, nawet w 1 godzinę.

 

– Cieszymy się, że OPPO zdecydowało się powierzyć nam opiekę serwisową nad swoimi urządzeniami. Każdego miesiąca realizujemy obsługę kilkunastu tysięcy urządzeń dla największych producentów smartfonów. Stale pracujemy nad automatyzacją naszych procesów tak, aby wszystkich Klientów obsługiwać z jak najwyższą starannością. Wierzymy, że klienci OPPO będą zadowoleni z oferowanego przez nas standardu i będą chętnie korzystać z naszych usług  – powiedział Piotr Wójcik, Dyrektor Generalny MTTC.

 

Innowacje zmieniające oblicze świata, budowa bardziej ekologicznego i inteligentnego świata, głównymi tematami Huawei Global Analyst Summit.