Optoma wzmacnia aktywność w Polsce, do polskiego oddziału dołączyli Bartosz Barański jako AV Account Manager, oraz Szymon Łuska jako B2B Manager.

Optoma wzmacnia aktywność w Polsce. Do polskiego oddziału firmy Optoma, jednej z wiodących marek projektorowych, dołączyli Bartosz Barański oraz Szymon Łuska. Poszerzenie zespołu sprzedażowego pozwoli umocnić i jeszcze bardziej rozwinąć aktywność marki w Polsce.

 

Bartosz Barański, związany od ponad 10 lat z rynkiem projektorów, objął stanowisko AV Account Managera. Jako pasjonat nowych technologii o szerokim doświadczeniu technicznym w zakresie rozwiązań AV, Bartosz Barański będzie służył partnerom swoją wiedzą ekspercką i odpowiadał za wsparcie ich działań w projektach multimedialnych.

 

 

Szymon Łuska, jako nowy B2B Manager marki Optoma, odpowiedzialny jest za kontakt z partnerami z segmentów: B2B, edukacyjnego oraz instytucjonalnego. Jego zadaniem będzie realizacja strategii wzrostu udziałów Optomy w wymienionych sektorach i rozwój relacji z wszystkimi partnerami marki. Szymon Łuska posiada ponad 15-letnie doświadczenie w segmencie IT. Swoje zawodowe portfolio budował między innymi jako Brand Manager takich marek jak iiyama oraz LG w dystrybucji AB S.A..

 

– Pozycja marki Optoma na polskim rynku mocno wzrosła w ostatnich 3 latach. Zauważamy, że coraz większa liczba partnerów pogłębia lub chce nawiązać z nami współpracę na wszystkich rynkach wertykalnych. Inwestujemy w nowe produkty i rozwiązania dla biznesu, takie jak choćby ściany LED. W planach mamy również wprowadzenie do naszej oferty monitorów interaktywnych. Poszerzenie zespołu sprzedażowego to nasz sposób na wyjście naprzeciw rosnącym potrzebom naszch klientów. Chcemy utrzymać dobry kontakt i zaoferować im jeszcze lepsze bezpośrednie wsparcie w Polsce – komentuje Aneta Żygadło, Country Manager Optoma Poland.

 

Optoma jest obecnie lokalnym liderem sprzedaży w segmentach projektorów 4K UHD (47,5% udziałów w rynku w H1 2018) oraz Full HD DLP. Polskim zespołem kieruje Aneta Żygadło, Country Manager Optoma Poland, związana z firmą od 2015 roku.