Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Optoma wzmacnia aktywność w Polsce, do polskiego oddziału dołączyli Bartosz Barański jako AV Account Manager, oraz Szymon Łuska jako B2B Manager.

Optoma wzmacnia aktywność w Polsce. Do polskiego oddziału firmy Optoma, jednej z wiodących marek projektorowych, dołączyli Bartosz Barański oraz Szymon Łuska. Poszerzenie zespołu sprzedażowego pozwoli umocnić i jeszcze bardziej rozwinąć aktywność marki w Polsce.

 

Bartosz Barański, związany od ponad 10 lat z rynkiem projektorów, objął stanowisko AV Account Managera. Jako pasjonat nowych technologii o szerokim doświadczeniu technicznym w zakresie rozwiązań AV, Bartosz Barański będzie służył partnerom swoją wiedzą ekspercką i odpowiadał za wsparcie ich działań w projektach multimedialnych.

 

 

Szymon Łuska, jako nowy B2B Manager marki Optoma, odpowiedzialny jest za kontakt z partnerami z segmentów: B2B, edukacyjnego oraz instytucjonalnego. Jego zadaniem będzie realizacja strategii wzrostu udziałów Optomy w wymienionych sektorach i rozwój relacji z wszystkimi partnerami marki. Szymon Łuska posiada ponad 15-letnie doświadczenie w segmencie IT. Swoje zawodowe portfolio budował między innymi jako Brand Manager takich marek jak iiyama oraz LG w dystrybucji AB S.A..

 

– Pozycja marki Optoma na polskim rynku mocno wzrosła w ostatnich 3 latach. Zauważamy, że coraz większa liczba partnerów pogłębia lub chce nawiązać z nami współpracę na wszystkich rynkach wertykalnych. Inwestujemy w nowe produkty i rozwiązania dla biznesu, takie jak choćby ściany LED. W planach mamy również wprowadzenie do naszej oferty monitorów interaktywnych. Poszerzenie zespołu sprzedażowego to nasz sposób na wyjście naprzeciw rosnącym potrzebom naszch klientów. Chcemy utrzymać dobry kontakt i zaoferować im jeszcze lepsze bezpośrednie wsparcie w Polsce – komentuje Aneta Żygadło, Country Manager Optoma Poland.

 

Optoma jest obecnie lokalnym liderem sprzedaży w segmentach projektorów 4K UHD (47,5% udziałów w rynku w H1 2018) oraz Full HD DLP. Polskim zespołem kieruje Aneta Żygadło, Country Manager Optoma Poland, związana z firmą od 2015 roku.