Oracle i Red Bull Racing inaugurują nowy rozdział innowacji w Formule 1.

Oracle i Red Bull Racing zacieśniają współpracę wprowadzając nową nazwę Zespołu – Oracle Red Bull Racing, a także nowy bolid na nadchodzący sezon – pojazd o nazwie RB18.

Bazując na sukcesie osiągniętym podczas zeszłorocznych zawodów F1, w sezonie 2022 Zespół będzie w szerszym zakresie korzystał z Oracle Cloud w najważniejszych obszarach swojej działalności – takich, jak strategia wyścigowa oparta na analityce, optymalizacja rozwoju silników, szkolenia kierowców oraz lepsze dostosowanie do oczekiwań kibiców.

 

Oracle Cloud umożliwił nam lepsze podejmowanie decyzji, które pomogły Maxowi Verstappenowi zdobyć mistrzostwo kierowców w 2021 roku” – powiedział Christian Horner, dyrektor generalny i prezes zespołu Oracle Red Bull Racing Team.Szybkie odkrywanie możliwości i odpowiednie reagowanie jest kluczowe dla naszego sukcesu na torze i poza nim, a Oracle jest integralną częścią tych starań. Każdy aspekt naszej wydajności jest stymulowany przez analizę danych. Fakt, że firma Oracle jest naszym partnerem tytularnym świadczy o zaufaniu, jakie mamy do jej wiedzy i zdolności do zapewnienia prawdziwej przewagi konkurencyjnej”.

 

 

 

 

Korzystając z Oracle Cloud Infrastructure (OCI) podczas mistrzostw w ubiegłym sezonie, Zespół zwiększył liczbę przeprowadzanych symulacji 1000-krotnie, aby poprawić dokładność swoich przewidywań i „wyostrzyć” proces podejmowania decyzji. Ponadto, 10-krotnie przyspieszono prędkość symulacji, co dało strategom wyścigowym więcej czasu na podejmowanie właściwych decyzji. Co równie ważne, OCI znacząco obniżyło koszt miliardów symulacji, pozwalając Zespołowi na efektywne kosztowo poprawienie osiągów na torze, co jest kluczowe dla sukcesu w świetle rygorystycznych przepisów F1 dotyczących wydatków.

 

 

 

Wraz z innowacyjnymi inicjatywami na torze, Oracle Red Bull Racing będzie kontynuował dostarczanie wyjątkowych doświadczeń swoim fanom na całym świecie. W ubiegłym sezonie Oracle i Red Bull Racing uruchomili jedyną w swoim rodzaju platformę lojalnościową dla fanów, zasilaną przez OCI – The Red Bull Racing Paddock. Od początku uruchomienia platformy, Red Bull Racing odnotował ponad 9-krotny wzrost liczby zapisów. Nowa, bezpośrednia linia komunikacji między fanami a zespołem zaowocowała wyjątkowym zaangażowaniem – zarejestrowani fani wysłali tysiące pytań do zespołu i odebrali 35 tys. cyfrowych nagród.

 

Red Bull Racing bardziej niż jakikolwiek inny zespół F1 angażuje się w wykorzystywanie technologii w celu uzyskania przewagi i to się opłaca” – powiedział Ariel Kelman, wiceprezes i szef marketingu w Oracle.Zaangażowanie w to partnerstwo odzwierciedla nasze przekonanie, że OCI jest strategiczną bronią podczas wyścigu, pomaga stworzyć najbardziej emocjonujące wrażenia dla fanów i może zdefiniować przyszłość F1. Oracle Red Bull Racing jest i nadal będzie najbardziej przyszłościowym i innowacyjnym zespołem F1 na świecie”.

 

Oracle współpracuje z Red Bull Powertrains nad rozwojem następnej generacji silników F1, które zadebiutują w 2026 roku, gdy Red Bull Racing stanie się jednym z zaledwie czterech producentów dostarczających silniki dla F1. Red Bull Powertrains wykorzysta OCI do optymalizacji modelowania komory spalania swojego nowego silnika, aby zmniejszyć koszty przy jednoczesnej poprawie wyników.

Sezon 2022 Formuły 1 rozpoczyna się w dniach 18-20 marca wyścigiem Gulf Air Bahrain Grand Prix.

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!