Oracle OpenWorld 2017 – Oracle CX Cloud Suite umożliwia przedsiębiorstwom sprostanie coraz bardziej wygórowanym wymaganiom klientów.

Oracle OpenWorld, San Francisco, Kalifornia, 2 października 2017 – Oracle rozszerzył pakiet Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite o szereg innowacji, które usprawniają obsługę klienta oraz łączą dane i wartościowe informacje z różnych źródeł. Najnowsze rozszerzenia obejmują innowacyjne funkcje oparte na sztucznej inteligencji przeznaczone dla specjalistów ds. handlu, marketingu, sprzedaży i usług. Aby zapewnić specjalistom ds. obsługi klienta jeszcze większe możliwości, najnowsza wersja pakietu obejmuje również innowacje w zakresie handlu, obsługi i danych behawioralnych oraz nowy, intuicyjny interfejs. 

 

Wymagania klientów rosną w niesłychanie szybkim tempie, co zmusza przedsiębiorstwa do ponownego przemyślenia tradycyjnych strategii w zakresie handlu, obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Pakiet Oracle CX Cloud Suite pomaga specjalistom ds. obsługi klienta w sprostaniu tym wymaganiom i efektywnym przeprowadzaniu projektów cyfrowej transformacji biznesowej. Upraszcza infrastrukturę informatyczną oraz zapewnia innowacyjną obsługę klienta i wymierne wyniki biznesowe. Najnowsze rozszerzenia obejmują innowacje w zakresie handlu, marketingu, sprzedaży i aplikacji usługowych, które tworzą pakiet Oracle CX Cloud Suite.

 

Innowacje oparte na sztucznej inteligencji

Oracle rozszerzył swoją ofertę aplikacji do obsługi klienta opartych na sztucznej inteligencji w celu umożliwienia specjalistom ds. handlu, marketingu, sprzedaży i usług zapewniania bardziej inteligentnej obsługi na każdym etapie. Nowe funkcje zwiększają możliwości wyszukiwania, optymalizują realizację kampanii marketingowych, skracają cykle sprzedażowe i usprawniają procesy obsługi klienta. Przykładowo na etapie wyceny oparty na sztucznej inteligencji mechanizm optymalizacji ceny sugeruje specjalistom ds. sprzedaży udzielanie rabatów starannie wybranym klientom. Dba o to nowe rozwiązanie Adaptive Intelligent Apps for CX, zawarte w pakiecie Oracle CX Cloud Suite.

 

Innowacje w segmentach B2B i B2C

Nowe funkcje pakietu Oracle CX Cloud Suite tworzą jedyną w branży platformę handlową B2B i B2C klasy korporacyjnej. Platforma udostępnia kompletne przepływy biznesowe dla konsumentów i klientów biznesowych, co umożliwia firmom działającym online wykorzystanie funkcjonalności B2C w ramach jednego interfejsu przy jednoczesnym uwzględnieniu złożoności biznesowych modeli B2B. Rodzime funkcje personalizacji jeszcze bardziej optymalizują korzystanie z serwisu dla konsumentów i nabywców biznesowych dzięki ukierunkowanym treściom i promocjom oraz testom A/B w celu zapewnienia najwyższej wydajności.

 

Innowacje w zakresie obsługi klienta

Nowe funkcje Internetu Rzeczy (IoT) umożliwiają proaktywną obsługę klienta i zarządzanie incydentami przez wykorzystanie danych generowanych przez inteligentne urządzenia klienckie IoT. Pozwala to rejestrować i analizować w czasie rzeczywistym informacje na temat tego, jak klienci korzystają z produktów i usług. Jednocześnie rozszerzone funkcje zarządzania wiedzą zapewniają specjalistom ds. obsługi klienta kontekst niezbędny do spójnej obsługi we wszystkich kanałach.

 

Innowacje w zakresie danych behawioralnych

Funkcje analizy danych nowej generacji umożliwiają specjalistom ds. obsługi klienta natychmiastową analizę sygnałów behawioralnych wysyłanych przez poszczególnych klientów i reagowanie na nie. Nowa strumieniowa platforma danych behawioralnych gromadzi, zestawia, analizuje i przekazuje dane w czasie rzeczywistym w celu zapewnienia pełnego i jednolitego obrazu interakcji klienta z marką. Dzięki temu specjaliści ds. obsługi klienta, zamiast stosować techniki próbkowania, mogą analizować intencje klientów w czasie rzeczywistym w dowolnym kanale cyfrowym i na skalę masową.

 

Innowacje w zakresie interfejsu użytkownika

Interfejs użytkownika pakietu CX Cloud Suite został w istotny sposób odświeżony. Zapewnia on specjalistom ds. obsługi klienta szybki, łatwy i bezpieczny dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w ramach jednej kompletnej, ujednoliconej platformy. Nowy interfejs użytkownika ma nowoczesny wygląd i można go łatwo dostosować do marki, kultury organizacyjnej, logotypów i schematów kolorów.

 

„Wymagania klientów rosną w niesłychanie szybkim tempie. Aby osiągnąć sukces w nowej rzeczywistości cyfrowej, przedsiębiorstwa musza łączyć dane, obsługę klienta i wartościowe informacje oraz ponownie przemyśleć swoje tradycyjne strategie zarządzania obsługą klienta” ¾ powiedział Rondy Ng, wiceprezes Oracle ds. tworzenia aplikacji. „Podejście Oracle do tworzenia oprogramowania jest oparte na innowacjach. Dzięki temu możemy dostarczać inteligentne rozwiązania, których potrzebują specjaliści zarządzający transformacją biznesową chcący osiągać wymierne rezultaty. Najnowsze innowacje w ramach pakietu Oracle CX Cloud Suite umożliwiają przedsiębiorstwom uproszczenie infrastruktury informatycznej i zapewnienie intuicyjnej obsługi klienta”.

 

Oracle OpenWorld 2017: By the Numbers (PRNewsfoto/Oracle)

 

Informacje o Oracle OpenWorld

Oracle OpenWorld, od 20 lat najważniejsza w branży konferencja biznesowa i technologiczna, gości dziesiątki tysięcy uczestników na miejscu i miliony online. Jej głównym przesłaniem jest pomaganie firmom w przenoszeniu działalności do chmury dla wspomożenia wzrostu i innowacyjności. Konferencja daje też wzgląd w trendy branżowe i przełomowe innowacje. Oracle OpenWorld, to ponad 2500 sesji w których występuje ponad 2000 klientów i partnerów, dzielących się swoimi doświadczeniami. Podczas setek sesji demonstracyjnych i warsztatów oraz na wystawie ze stoiskami ponad 400 partnerów można na własne oczy ujrzeć działanie najnowszych technologii chmurowych – od aplikacji do infrastruktury i platformy.

 

Dowiedz się więcej