Oracle podczas Oracle OpenWorld 2019 potwierdza swoją pozycję lidera oraz wizję w kategorii chmurowych rozwiązań ERP.
Firma Oracle jest obecnie jedyną firmą świadczącą kompleksowy i zintegrowany zestaw usług chmurowych i stosującą mechanizmy analityczne na każdym poziomie chmury: od infrastruktury chmurowej i narzędzi do opracowywania i integracji aplikacji do aplikacji chmurowych w dziedzinie finansów, ERP, obsługi klienta i analizy danych. Podczas Oracle OpenWorld 2019, firma Oracle przedstawiła aktualizacje rozszerzające pakiet usług Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud i Enterprise Performance Management (EPM) Cloud, które potwierdzają jej pozycję lidera i wizję w dziedzinie chmurowych rozwiązań ERP.
Najnowsze aktualizacje do pakietu Oracle ERP Cloud umożliwiają przedsiębiorstwom szybkie i łatwe wykorzystywanie innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji, asystentów cyfrowych, przetwarzania w języku naturalnym oraz Internetu Rzeczy.
- Asystenty cyfrowe: Redukują działania potrzebne do wysyłania i przeglądania arkuszy czasu pracy, śledzenia statusu projektów oraz eskalacji problemów z wpisywaniem czasu pracy i zarządzaniem projektami. Aby zapewnić lepszą obsługę i większą wydajność biznesową, użytkownicy mogą kontaktować się z asystentem za pomocą konwersacyjnego interfejsu użytkownika.
- Inteligentne rozpoznawanie dokumentów: Zwiększa dokładność i wydajność wydobywania informacji finansowych z plików PDF i innych popularnych formatów, aby ograniczyć lub wyeliminować ręczne wprowadzanie faktur. Za pomocą funkcji autonomicznego uczenia system rozpoznaje i przetwarza faktury od dostawców i z biegiem czasu dostosowuje się do zmian w formatach, aby zapewnić dokładność i szybszy dostęp oraz obniżyć liczbę błędów przy ręcznym wprowadzaniu danych.
- Planowanie predykcyjne: Ta nowa funkcja w Oracle EPM Cloud pomaga klientom identyfikować i wykorzystywać trendy i wzorce w danych finansowych i operacyjnych. Auto Predict poprawia jakość i szybkość podejmowania decyzji dotyczących planowania, pozwalając klientom uzyskać dostęp do prognoz w momencie przesyłania danych, przewidywać odchylenia, określać wzorce odchyleń oraz na bieżąco planować przeglądy.
- Monetyzacja Internetu Rzeczy oraz zarządzanie subskrypcjami: Umożliwia klientom generowanie nowych strumieni przychodów poprzez wykorzystywanie danych z Internetu Rzeczy za pomocą liczników zużycia. Za jego pomocą użytkownicy mogą tworzyć elastyczne oferty sprzedaży produktów powiązanych i produktów wyższej klasy z cenami opartymi na faktycznym wykorzystaniu, a jednocześnie bezproblemowo zarządzać rozliczeniami i przychodami.
- Księgowanie umów najmu z obsługą IFRS 16: Zwiększa wgląd w przedłużenia umów najmu i usprawnia podejmowanie decyzji biznesowych dzięki jednemu repozytorium wszystkich umów najmu oraz ich automatycznemu księgowaniu oraz dostarczaniu raportów regulacyjnych zgodnie ze standardami rachunkowymi IFRS 16, ASC842 i GASB87.
Aby pomagać klientom w usprawnianiu procesów biznesowych i szybszym osiąganiu korzyści, najnowsze oraz zapowiadane aktualizacje Oracle ERP Cloud spełniają również wymagania poszczególnych branż. Aktualizacje te to m.in.:
- Rozwiązanie Vocado do planowania finansowego dla szkół wyższych: Pomaga w podejmowaniu przemyślanych decyzji akademickich i finansowych, skraca czas oczekiwania na pomoc finansową i jej wypłatę na rzecz studentów oraz zwiększa wydajność przetwarzania pomocy finansowej, aby pomagać szkołom wyższym w zapewnianiu zgodności z przepisami.
- Rozwiązanie do dystrybucji zasobów kadrowych dla szkolnictwa wyższego, służby zdrowia i sektora publicznego: Umożliwia użytkownikom dokładną dystrybucję kosztów wynagrodzeń, obniżenie liczby błędów dzięki harmonogramom pracy oraz spełnienie wymogów dotyczących audytów i raportowania, zapewniając w ten sposób lepszą widoczność i analizę kosztów.
- Księgowość joint venture dla sektora ropy i gazu: Pomaga klientom ograniczyć spory z partnerami, polepszyć przepływy pieniężne i uzyskać wgląd w czasie rzeczywistym w sytuację finansową spółek joint venture dzięki automatycznemu przetwarzaniu transakcji i wprowadzeniu narzędzi do zarządzania wyjątkami opartych na rolach.
„Oracle wciąż umacnia swoją pozycję na rynku chmurowych rozwiązań ERP poprzez wprowadzanie innowacji umożliwiających spełnienie zmieniających się wymagań stawianych działom finansowym i operacyjnym” — powiedział Rondy Ng, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji. „Dzięki wbudowaniu inteligentnych asystentów oraz funkcji automatycznego uczenia w chmurę Oracle ERP Cloud można zmniejszyć liczbę rutynowych zadań, które muszą wykonywać pracownicy. Zwiększa to produktywność i dokładność, poprawia wgląd w przedsiębiorstwo i usprawnia podejmowanie decyzji, pozwalając jednocześnie pracownikom skupić się na bardziej strategicznych, kreatywnych i satysfakcjonujących zadaniach.”
Rozwiązanie Oracle ERP Cloud zostało uznane za jedynego lidera w raporcie firmy Gartner pt. „Magic Quadrant for Cloud ERP for Product-Centric Midsize Enterprises” z października 2018 r. Ponadto rozwiązanie Oracle (ERP Cloud) zostało uznane za lidera już trzeci raz z rzędu w raporcie firmy Gartner pt. Magic Quadrant for Cloud Core Financial Management Suites for Midsize, Large and Global Enterprises” z maja 2019 r. Firma Oracle została również uznana za lidera trzeci raz z rzędu w raporcie firmy Gartner pt. „Magic Quadrant for Cloud Financial Planning and Analysis Solutions” z sierpnia 2019 r.
https://itreseller.pl/itrneworacle-cloud-przyspiesza-ekspansje-na-calym-swiecie/