Oracle usprawnia zarządzanie subskrypcjami, aby pomóc organizacjom w zwiększaniu cyklicznych przychodów, umożliwiają organizacjom utrzymanie i powiększanie bazy klientów i zwiększają poziom doświadczenia użytkowników.
Aby pomóc organizacjom w nawiązywaniu długotrwałych relacji z klientami i zwiększaniu stałych przychodów, firma Oracle ogłosiła dzisiaj aktualizacje systemu zarządzania subskrypcjami w pakiecie Oracle Advertising and Customer Experience (CX). Najnowsze aktualizacje w ramach systemu zarządzania subskrypcjami Oracle pomagają firmom uzyskać jasny obraz stanu kont abonenckich, z wglądem w aplikacje finansowe, łańcucha dostaw i obsługi klienta, w celu zwiększenia satysfakcji klientów oraz usprawnienia utrzymania i odnowienia subskrypcji.
„W ciągu ostatnich 12 miesięcy wiele organizacji przyjęło modele biznesowe oparte na subskrypcjach, aby zwiększyć powtarzalne źródła przychodów przy jednoczesnym zwiększeniu satysfakcji klientów” – powiedziała Katrina Gosek, wiceprezes Oracle, kierownik ds. strategii produktu w dziale Oracle Advertising and Customer Experience. „Najnowsze aktualizacje umożliwiają firmom szybkie rozwiązywanie problemów, które prowadziłyby do utraty klientów oraz podejmowanie kroków, które poprawiają jakość subskrypcji, aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich odnowienia”.
Przegląd nowych funkcji
- Prognozy prawdopodobieństwa rezygnacji: moduł pomaga przedstawicielom handlowym zidentyfikować problemy, które mogą mieć wpływ na odnowienia i podjąć odpowiednie działania naprawcze, aby zatrzymać klienta. Model predykcyjny wykorzystuje sztuczną inteligencję i wskaźniki historyczne do identyfikacji głównych czynników przyczyniających się do utraty klientów. Pulpit subskrypcji zawiera wszystkie informacje niezbędne do szybkiego rozwiązywania problemów i optymalizacji stawek odnawiania.
- Gotowe raporty subskrypcji: umożliwiają organizacjom angażowanie klientów z grupy ryzyka, jednocześnie dostarczając informacje potrzebne do nagradzania lojalnych klientów. Dostarczane raporty obejmują takie tematy, jak: najlepsi klienci i produkty według miesięcznych przychodów cyklicznych (MRR); najczęściej aktualizowane wersje produktów; roczne przychody cykliczne (ARR); całkowita wartość umowy (TCV) według konta i produktu; średnie przychody według klientów.
- Samoobsługowe subskrypcje: umożliwiają klientom samodzielne zarządzanie subskrypcjami – w tym przeglądanie użycia i aktualizację lub obniżenie poziomu usługi – bez pomocy przedstawiciela handlowego lub przedstawiciela serwisu. Możliwość zarządzania subskrypcją w dowolnym miejscu i czasie poprawia jakość obsługi klienta i obniża koszty.
- Integracja logistyki usług: umożliwia technikom serwisowym w terenie przeglądanie uprawnień dostępnych dla abonenta, które można przypisać na miejscu, w czasie wizyty. Możliwość natychmiastowego przypisywania ofert specjalnych i rabatów poprawia jakość obsługi klienta na miejscu.
„Dzięki rozwiązaniu Oracle Subscription Management skróciliśmy czas przetwarzania subskrypcji z kilku dni do godzin, co pozwoliło nam skupić się bardziej na inicjatywach zwiększających wartość, stworzyć nowe możliwości biznesowe, a co najważniejsze, zapewnić naszym subskrybentom wyjątkową obsługę – powiedział Trevor Persaud, dyrektor w firmie Edmunds. „Jako wieloletni użytkownik Oracle Cloud ERP i HCM mogę powiedzieć, że dodanie Oracle Subscription Management do naszego pakietu produktów umożliwiło nam ujednolicenie procesów back office i front office w celu zwiększenia produktywności i obniżenia kosztów, jednocześnie lepiej wspierając naszą rosnącą bazę klientów”.
„Modele subskrypcyjne zapewniają firmom możliwość częstszej interakcji z klientami, ale te interakcje muszą z czasem prowadzić do atrakcyjnych doświadczeń i wymiernej wartości dla klienta, aby utrzymać go na pokładzie” – powiedział Brent Leary, współzałożyciel i partner firmy CRM Essentials. „Aktualizacje Oracle Subscription Management znacznie ułatwiają organizacjom wydajne i spójne przekształcanie spostrzeżeń zidentyfikowanych na podstawie zagregowanych danych z różnych systemów firmowych w odpowiednie i aktualne doświadczenia oraz kolejne skuteczne działania”.
Więcej na temat pakietu Oracle Advertising and Customer Experience.
https://itreseller.pl/raport-equinix-pokazal-ze-zmieniajace-sie-sposoby-pracy-powoduja-wzrost-inwestycji-w-infrastrukture-cyfrowa/