Oracle wprowadza pierwszą na świecie technologię pomiaru reklam w środowiskach gier 3D, aby umożliwić reklamodawcom pomiar wyświetleń reklam i uniknięcie nieprawidłowego ruchu w środowisku gamingowym.

Aby pomóc marketerom lepiej zrozumieć skuteczność reklam w grach wideo, firma Oracle wprowadza dziś pierwszą na świecie technologię pomiaru reklam dla środowisk 3D w grach. Najnowsze aktualizacje pakietu Oracle Advertising and Customer Experience (CX) obejmują dostarczanie wyświetleń i pomiar nieprawidłowego ruchu (GIVT) dla środowisk gier komputerowych, mobilnych i internetowych w systemie Oracle Moat Measurement.

 

Według ostatnich danych firmy Omdia, przychody z reklam w grach mają osiągnąć 56 miliardów dolarów w 2024 roku. Reklamodawcy mogą angażować nowych odbiorców za pomocą tego szybko rozwijającego się kanału, ale może on również stać się celem oszustw reklamowych. Współpracując z wiodącymi platformami reklamowymi operującymi w grach – takimi, jak Anzu, Bidstack, Adverty i Frameplay, system Oracle Moat umożliwia reklamodawcom skuteczne mierzenie wyświetleń, a technologia GIVT określenie, czy reklama została faktycznie wyświetlona.

 

„Ponieważ branża gier stale się rozwija i staje się kluczowym obszarem inwestycji dla reklamodawców, niezwykle ważne jest, aby reklamodawcy mogli mierzyć, czy reklama została wyświetlona graczowi i wykryć wszelkie oszukańcze działania reklamowe w grach” – powiedział Derek Wise, dyrektor ds. produktów w dziale Oracle Advertising. „Dzisiejszy komunikat stanowi ważny krok naprzód w zrozumieniu skuteczności reklam w środowiskach gier 3D. Jesteśmy dumni, że możemy zapewnić reklamodawcom pewność i narzędzia, których potrzebują, aby podejmować bardziej świadome decyzje zakupowe i docierać do zaangażowanych odbiorców”.

 

Technologia ta umożliwia także uniknięcie wydatków na reklamy związane z nieprawidłowym ruchem lub oszukańczą działalnością. Mierząc wyświetlenia i GIVT, reklamodawcy mogą podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące swoich inwestycji i lepiej chronić wydatki na reklamy.

 

Oracle Moat, część platformy Oracle Advertising, pomaga markom, agencjom, wydawcom i platformom pokonywać największe wyzwania związane z pomiarami mediów w kanałach cyfrowych i w telewizji. Pakiet pomiarowy obejmuje rozwiązania do weryfikacji reklam, badania uwagi, bezpieczeństwa marki, skuteczności reklam oraz ich zasięgu i częstotliwości na różnych platformach.

 

https://itreseller.pl/raport-equinix-pokazal-ze-zmieniajace-sie-sposoby-pracy-powoduja-wzrost-inwestycji-w-infrastrukture-cyfrowa/