Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Oracle wprowadziła serię aktualizacji w pakiecie Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM), aby pomóc firmon w poprawie satysfakcji pracowników.

Firma Oracle wprowadziła serię aktualizacji w pakiecie Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM), które będą mogły pomóc firmom w poprawie satysfakcji pracowników. Nowy portal oferujący funkcje oceny umiejętności i wydajności zespołu oraz rozwiązanie do słuchania potrzeb pracowników pomoże menedżerom lepiej zaangażować swoje zespoły i wspierać je w ich codziennej pracy.

W ciągu ostatnich kilku lat pracownicy na całym świecie znacząco zmienili podejście do swoich potrzeb w miejscu pracy, co spowodowało, że zmieniły się także ich oczekiwania wobec pracodawców. Stabilna wypłata już nie wystarczy. Obecnie pracownicy chcą pracować dla firm, które promują równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, zapewniają możliwości rozwoju kariery, a także sprawiają, że ludzie czują się zaangażowani i wysłuchani. Kluczowym elementem rozwiązywania tych kwestii jest wspieranie relacji między menedżerem a pracownikiem. Według firmy Gallup aż 70% zaangażowania pracownika zależy od menedżera. Jednak w obliczu zmieniających się wyzwań dla menedżerów i ich pracowników, potrzebują oni większej przejrzystości i odpowiednich narzędzi, aby zrozumieć potrzeby swoich zespołów.

 

„Firmy i pracownicy wymagają więcej od swoich menedżerów niż kiedykolwiek wcześniej. Aby sprostać tym wymaganiom, liderzy muszą dobrze znać swoje zespoły, aby móc zapobiegać wypaleniu, identyfikować braki w umiejętnościach i wykrywać szanse, a także zapewniać wskazówki dotyczące rozwoju i kariery” — powiedziała Yvette Cameron, wiceprezes ds. globalnej strategii produktów Oracle Cloud HCM. „Dzięki najnowszym aktualizacjom rozwiązania Oracle Cloud HCM dajemy pracownikom silniejszy głos, a menedżerom zaawansowany wgląd w ich zespoły, dzięki czemu mogą oni podejmować działania niezbędne do lepszego ukierunkowania swoich zespołów na osiągnięcie sukcesu”.

 

Najnowsze aktualizacje Oracle Cloud HCM to między innymi:

  • Centrum umiejętności: nowa funkcja rozwiązania Oracle Dynamic Skills zapewnia menedżerom scentralizowane miejsce umożliwiające przeglądanie, przydzielanie i zarządzanie rozwojem umiejętności w całym zespole. Pomaga menedżerom szybko identyfikować ryzyko i uzupełniać braki, oferując wgląd w podstawowe umiejętności niezbędne do realizacji celów biznesowych.
  • Oceny zbiorcze: nowa funkcja rozwiązania Oracle Performance Management, która umożliwia menedżerom przeglądanie wskaźników dla całego zespołu w jednym oknie i ocenianie pod kątem oczekiwanych kryteriów lub standardów. Dzięki możliwości wyświetlenia w jednym miejscu danych wszystkich członków zespołu i odpowiednich wskaźników wydajności, takich jak kompetencje czy oceny efektywności, menedżerowie mogą zaoszczędzić czas i przeprowadzać bardziej przemyślane i sprawiedliwe oceny.
  • Oracle Touchpoints: rozwiązanie do kontaktu z pracownikami na niedawno ogłoszonej platformie Oracle ME do zarządzania doświadczeniami. Zapewniając kanał do regularnej komunikacji w szybki i naturalny sposób dla menedżerów i pracowników, rozwiązanie Touchpoints pomaga budować zaangażowanie i zaufanie między menedżerami i ich zespołami oraz promować integracyjne i współpracujące środowisko pracy.

Zaprojektowany do działania w chmurze pakiet Oracle Fusion Cloud HCM to kompletne rozwiązanie, które łączy w sobie wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi — od zatrudnienia do przejścia na emeryturę. Dzięki połączeniu wszystkich danych o pracownikach na jednej platformie zespoły HR mają dostęp do pojedynczego źródła wiarygodnych informacji, które pomagają opracować strategię kadrową. Wbudowane algorytmy sztucznej inteligencji pomagają analizować dane dotyczące pracowników i oferują ogólne zalecenia, aby pomóc zespołom HR w dalszym usprawnianiu operacji biznesowych.

 

„Najlepsze modele wdrażania pozytywnych doświadczeń pracowników zaczynają się z pełnym zaangażowaniem dyrektorów najwyższego szczebla, ale aby odnieść sukces, programy te wymagają aktywnego udziału menedżerów na wszystkich poziomach. Wiele z tych programów nie udaje się, gdy menedżerowie nie mają wiedzy, której potrzebują, aby w pełni wspierać każdego ze swoich pracowników z osobna” — powiedział Holger Mueller, wiceprezes i główny analityk w firmie Constellation Research, Inc. „Aktualizacje w Oracle Cloud HCM oferują pomoc firmom w pokonywaniu wyzwań, z jakimi mają do czynienia w miarę zmieniania się oczekiwań pracowników na całym świecie”.

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!