Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Orange i OPPO ogłaszają europejskie partnerstwo w zakresie wspólnych innowacji w celu pionierskiej personalizacji urządzeń dystrybuowanych na wolnym rynku i przewodzenia rozwojowi eSIM.

Orange i OPPO ogłosiły dzisiaj współpracę o partnerstwie w zakresie współinnowacji, która pomoże w dostarczaniu usług Orange do szerokiej gamy smartfonów OPPO i urządzeń IoT w Europie, z myślą o rozszerzeniu tej umowy do wszystkich rynków na których działa Operator.

 

Podstawowym celem partnerstwa jest wspólne tworzenie innowacyjnych rozwiązań, aby sprostać zmieniającym się potrzebom konsumentów. Rosnący udział urządzeń z wolnej sprzedaży lub wykorzystujących eSIM jest efektem nowych możliwości dla dzisiejszych konsumentów, którzy z łatwością mogą wybrać, gdzie i za czyim pośrednictwem dokonują zakupu, np.: w sklepie internetowym, punkcie fizycznym czy poprzez serwis aukcyjny. Ci właśnie klienci w pierwszej kolejności, dzięki zawartemu partnerstwu, otrzymają sprawniejszy i łatwiejszy dostępu do usług i rozwiązań Orange, co wydatnie uprości tzw. podróży klienta (consumer journey).

 

„W OPPO zawsze na pierwszym miejscu stawiamy satysfakcję klienta, zarówno w relacjach z konsumentami, jak i klientami biznesowymi. Dlatego cieszymy się, że w tak krótkim czasie zdobyliśmy zaufanie czołowych w branży partnerów, takich jak Orange. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej doskonałej współpracy, a także – biorąc pod uwagę kolejne projekty, które OPPO już rozwija w Polsce – jestem przekonany, że razem będziemy dostarczać klientom Orange produkty najwyższej jakości.” – mówi Leo Li, Dyrektor Generalny OPPO w Polsce.

 

Także dostępność 5G stworzy konsumentom więcej rozwiązań w warstwie komunikacji i w efekcie uwolni nowe możliwości dla branży. OPPO wprowadziło ostatnio na rynek kilka pożądanych produktów IoT, takich jak OPPO Watch a także zgromadziło zespół ekspertów, których zadaniem jest opracować wiodące rozwiązania wespół z partnerami. OPPO ściśle z nimi współpracuje, aby tworzyć rozwiązania, które ułatwiają dostęp do usług operatora, dostosowując się do ciągle zmieniającego się krajobrazu branży mobilnej, jak choćby w związku z rosnącym udziałem „wolnego rynku”. Połączenie wizji i możliwości technicznych OPPO z rozległą siecią Orange i znajomością potrzeb klienta idealnie umożliwia obu stronom projektowanie nowych i pionierskich rozwiązań, które spełnią te specyficzne potrzeby rynkowe.

 

Personalizacja urządzeń dostępnych na wolnym rynku

W pierwszym kwartale 2020 roku Orange zanotował 4,6% wzrost (QoQ) liczby urządzeń z systemem Android™ pochodzących z wolnego rynku które podłączone zostały do europejskiej sieci Orange. Personalizacja takich urządzeń jest innowacją Orange i zostaje uruchomiona po wykryciu karty SIM Orange w smartfonie. Dzięki temu Orange może korzystać z kanału OTA (over-the-air) OPPO w celu bezproblemowego autoinstalowania usług Orange, takich jak My Orange / Orange et Moi lub Orange TV, zapewniając klientom natychmiastowy i łatwy dostęp do kluczowych unikalnych produktów Orange, a tym samym znacznie poprawiając doświadczenie klienta.

 

Personalizacja Orange zostanie wprowadzona dla klientów telekomu w całej Europie w urządzeniach OPPO dostępnych z pozaoperatorskiej dystrybucji, już począwszy od października 2020 r., w tym na dwóch nowych urządzeniach 5G – Reno 4 Z 5G i Reno4 Pro 5G, a także smartfonie OPPO A72. Szczegółowe informacje o dostępności w danym kraju będzie podana przez lokalne oddziały Operatora jeszcze w tym roku.

 

Nowy smartwatch eSIM firmy OPPO ułatwia klientom Orange łączenie się z ofertami multi-SIM

Orange i OPPO wspólnie pracują również nad wprowadzeniem nowego smartwatcha eSIM, który zapewni jeszcze bardziej zaawansowany interfejs użytkownika w WearOS by Google™, dostosowanym do pierwszego prostokątnego wyświetlacza AMOLED z podwójną zakrzywioną krawędzią, czyli stylowego OPPO Watch eSIM 46 mm.

 

Orange stał się pierwszym operatorem na świecie, który zdalnie łączy się i aktywuje eSIM w modelu On Device WearOS, co stanowi część strategii multi-SIM Orange. Pomaga to klientom Orange w łatwym łączeniu ich smartfonów i urządzeń ubieralnych z jednym numerem telefonu. W ramach europejskiego zasięgu Orange sprzedaż smartwatchów wykorzystujących eSIM wzrosła o 80% YoY, stanowiąc 30% całego wolumenu i połowę całkowitego przychodu ze smartwatchów w ramach europejskiego rejonu.

 

„Przez lata OPPO przekształciło się w coś więcej niż firmę zajmującą się smartfonami, jako że rozszerzamy naszą ofertę o produkty IoT i wspólnie z partnerami branżowymi opracowujemy wiodące rozwiązania technologiczne. Cieszymy się, że ogłoszone dziś partnerstwo w zakresie wspólnych innowacji z Orange uwalnia ogromny potencjał zarówno w urządzeniach ubieralnych, jak i dostępnych na europejskim wolnym rynku i nie możemy się doczekać, aby eksplorować kolejne obszary w przyszłości.” – podkreślił Alen Wu, Vice President and President of Global Sales w OPPO.

 

„Dzięki opcji personalizacji, klienci mogą uzyskać dostęp do pełnego zestawu usług Orange, niezależnie od tego, czy kupują swoje urządzenia OPPO w kanałach Orange, czy też spoza operatorskiej dystrybucji. Dzięki temu projektowi, zyskujemy pełny wachlarz nowoczesnych i bogatych w funkcje smartfonów i urządzeń ubieralnych oraz zapewniamy niezrównane doświadczenie klienta.” – dodał Philippe Lucas, EVP, Customer Equipment & Partnerships w Orange.

 

https://itreseller.pl/itrnewhiszpania-stawia-na-szybki-rozwoj-sieci-5g-i-nie-zablokuje-huawei-opierajac-sie-amerykanskim-naciskom-politycznym/