Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Orange Polska stawia na AI. Nowa strategia ma zwiększyć przychody i poprawić jakość usług

Orange Polska zapowiada, że AI odegra kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości firmy. Prezes operatora, Liudmila Climoc, podkreśla, że AI nie tylko zrewolucjonizuje doświadczenia klientów, ale także poprawi zdolność firmy do identyfikowania i personalizowania ich potrzeb. W efekcie ma to przyczynić się do wzrostu przychodów oraz poprawy jakości usług.

„Sztuczna inteligencja to nie tylko modny temat, ale także realne narzędzie, które już dziś pomaga nam rozwijać biznes. W kolejnych latach AI wpłynie na sposób działania naszej sieci i prowadzenia działalności, zwiększając efektywność oraz jakość usług. To naturalnie przełoży się na wzrost przychodów” – zaznacza Climoc.

Szefowa Orange Polska zwraca uwagę na dynamiczne zmiany w oczekiwaniach klientów i w konkurencji. Zdaniem Climoc kluczowym wyzwaniem będzie zdolność do adaptacji oraz elastyczne reagowanie na nowe trendy. Właśnie dlatego firma ogłosiła nowy plan strategiczny o nazwie „Lead the Future”, który ma umocnić pozycję Orange na rynku i zapewnić długoterminowy wzrost.

 

 

Jednym z filarów nowej strategii jest rozwój kompetencji pracowników. Orange stawia na przedsiębiorczość i inwestuje w rozwój talentów, aby sprostać przyszłym wyzwaniom. Równie istotnym elementem planu jest zrównoważony rozwój, który – jak podkreśla Climoc – jest nieodłącznym elementem działalności firmy.

Strategia „Lead the Future” zakłada stabilny wzrost wskaźnika EBITDAaL na poziomie jednocyfrowym w latach 2025-2028, a także ograniczenie wskaźnika eCapex/przychody do poziomu poniżej 14%. Firma planuje również osiągnięcie organicznych przepływów pieniężnych na poziomie co najmniej 1,2 mld zł w 2028 roku.