Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ostatni kwartał ubiegłego roku był rekordowym dla Alphabet.

Firma macierzysta Google, Alphabet odnotowała rekordową sprzedaż kwartalną w ostatnim kwartale minionego, 2021 roku. Głównym powodem tak dobrych wyników było prawdopodobnie zwiększanie budżetów marketingowych przez czołowych reklamodawców. 

W czwartym kwartale 2021 roku sprzedaż Alphabet wzrosła o 32% do 75,3 miliarda dolarów, co daje trzeci z rzędu rekord sprzedaży kwartalnej i przekracza średnie szacunki analityków wynoszące około 72 miliardów dolarów. Tym samym, w całym 2021 roku sprzedaż Alphabet wzrosła o 41%, do rekordowych 258 miliardów dolarów. To ekspresowy wzrost, ale, warto zauważyć, że ma on poniekąd charakter nadrabiania wyników. Sprzedaż w 2020 r., wzrosła zaledwie o 13%, najwolniej od ponad dekady. Na tym tle 2021 oczywiście wypada jeszcze lepiej. Zarówno w 2021, jak i 2020 roku działalność reklamowa Google, w tym YouTube, odpowiadała za 81% przychodów Alphabet. Kwartalny zysk Alphabetu wyniósł 20,6 mld USD, czyli 30,69 USD na akcję

Wyniki Alphabet potwierdzają tylko trend przechodzenia świata w stronę cyfrowej gospodarki – w niej Google i inne firmy skupione w ramach grupy, są niezwykle silnymi graczami, co w praktyce zapewnia im stały wzrost. Firmy oparte o produkty i usługi cyfrowe są też bardziej odporne na wszelkie gospodarcze zawirowania jakie obserowaliśmy przez ostatnie dwa lata. Analitycy twierdzą, że Google, który generuje większe przychody z reklam internetowych niż jakakolwiek inna firma, udowadnia, że ​​jego rozwój jest nie do powstrzymania w dającej się przewidzieć przyszłości.

Należy oczekiwać, że wyniki pozostałych gigantów cyfrowych także będą charakteryzowały się dużymi wzrostami.

Licytuj naszą aukcję dla WOŚP – Zaproszenie do udziału w programie „IT Reseller TV – Liderzy Branży”