Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

OVH obniża cel na 2024 rok i odnotowuje znaczny spadek

Akcje francuskiego dostawcy usług chmurowych OVH Groupe odnotowały największy dzienny spadek po obniżeniu docelowej sprzedaży na 2024 r. Jako powód wskazano słabszy popyt na rynku europejskim. 

Sprzedaż OVH koncentruje się na Starym Kontynencie, zwłaszcza we Francji, gdzie przychody wzrosły o 10,1%, w porównaniu ze wzrostem o 14% rok wcześniej.

Skorygowany zysk przed odsetkami, podatkami, amortyzacją i amortyzacją (EBITDA) wzrósł o 18,3% do 184 mln euro (196,00 mln dolarów), przekraczając 180,3 mln oczekiwane w prognozie analityków sporządzonej przez firmę.

Spółka obniżyła prognozę wzrostu przychodów organicznych do 9%-10% z poprzedniej prognozy na poziomie 11%-13%, wysyłając swoje akcje o 15% niżej, odrabiając straty po spadku wcześniej aż o 17,2%.

„Popyt w Europie był słabszy w drugim i na początku trzeciego kwartału. Odzwierciedla to pogorszenie otoczenia makroekonomicznego, szczególnie we Francji i Niemczech” – powiedziała dyrektor finansowa Stéphanie Besnier w rozmowie z Reutersem. Powiedziała też, że sektor publiczny był na plusie, chociaż klienci kupowali mniej produktów lub kupowali tylko produkty podstawowe, natomiast segment prywatny był słabszy niż oczekiwano.

OVH podało, że spodziewa się skorygowanej podstawowej marży zysku w 2024 r. na poziomie ponad 37%, zgodnie z poprzednią prognozą. W pierwszym półroczu marża wzrosła do 37,9%, co oznacza wzrost o 2,5 punktu procentowego w porównaniu z rokiem poprzednim. Grupa, planując zwiększenie rentowności, dokonuje cięć kosztów i podnosi ceny swoich usług.

Spółka potwierdziła swoje cele średnioterminowe.

 

Kongres Partnerów HPE 2024: „Misją HPE jest bycie najczęściej najbardziej powszechnie wybieranym dostawcą usług hybrydowych” – podkreśliła Ula Leciejewska, Channel Director Hewlett Packard Enterprise Polska