Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pamiętacie firmę Palm? Jej najnowszy produkt to coś, z czym ta marka nigdy się nie kojarzyła.

Granie na sentymencie może być sposobem na biznes. Istnieją marki, które utrwaliły się niegdyś w świadomości użytkowników, były jednak zbyt niszowe, lub przyjęły niewłaściwą strategię i po prostu padły. Jedną z takich firm, był kiedyś Palm, firma, która tworzyła protoplastów dzisiejszych smartfonów na długo przed pierwszym iPhonem. 

Ponad trzy lata temu TCL wskrzesił niegdyś znaną markę Palm. Dziś marka Palm wprowadza do swojego portfolio nowy dodatek w postaci bezprzewodowych słuchawek TWS Palm Buds Pro. Oferują one dopasowanie do uszu za pomocą silikonowym końcówkom, ANC z trzema mikrofonami na każdej ze słuchawek i ponad 24 godziny słuchania przy korzystaniu z etui ładującego.

Palm Buds Pro są dostarczane z 10 mm przetwornikami i obsługują parowanie przez Bluetooth. Dostępny jest tzw. tryb otoczenia, który pozwala na przepuszczanie hałasów z zewnątrz, a także redukcję szumów otoczenia (ENC), która blokuje niepożądane zakłócenia podczas połączeń telefonicznych. Buds Pro na jednym ładowaniu działają 4,5 godziny z włączonym ANC i godzinę dłużej bez niego. W kwestii odporności, producent zadbał o certyfikację IPX4.

Palm Buds Pro są dostępne w jednym kolorze nazwanym przez producenta Satin Black (czyli, pop prostu czarnym) i będą sprzedawane za 129 USD. Zamówienia w przedsprzedaży można złożyć za 99 USD. Regularna sprzedaż ma się rozpocząć 9 listopada. Palm oferuje również kilka kolorowych silikonowych etui za 14,99 USD w przedsprzedaży.

 

Chmura tylko do 2030 roku, może przynieść polskiej gospodarce nawet 121 mld zł rocznie (czyli 4% PKB), wynika z najnowszego raportu „Chmura 2030” McKinsey & Company.