„Partnerzy mogą tutaj doświadczyć, poczuć i zobaczyć wysokie standardy oferowane przez Hikvision” – opisuje nowy showroom marki William Ding, Commercial Display Product Manager w Hikvision
Kilka stref tematycznych, wiele produktów, przemyślane ich zastosowanie – to mogliśmy zobaczyć w nowym showroomie Hikvision w Warszawie.
Hikvision otworzyło swój showroom w Warszawie, prezentując wiele różnych scenariuszy zastosowania swoich rozwiązań, co może stanowić inspirację dla odwiedzających nowy obiekt partnerów firmy. Właśnie na znaczenie showroomu dla kanału partnerskiego wskazuje obecny na otwarciu William Ding, Commercial Display Product Manager w Hikvision.
Cieszę się, że mogę ogłosić iż Hikvision Poland otworzyło swój nowy showroom. A ponieważ “zobaczyć to uwierzyć”, zaadaptowaliśmy przestrzeń w kilku strefach: od command center, przez retail po meeting room – powiedział William Ding Commercial Display Product Manager w Hikvision – Dzięki temu partnerzy mogą tutaj doświadczyć, poczuć i zobaczyć wysokie standardy oferowane przez Hikvision. Pokazujemy najnowsze produkty (…) by zapoznać klientów z zaawansowanym portfolio.
Hikvision ma poważne ambicje na rynku rozwiązań audiowizualnych, stosowanych w przeróżnych przestrzeniach, scenariuszach użytkowania, ze zróżnicowaną grupą użytkowników. Chiński producent z całą pewnością wykonał świetny ruch otwierając showroom, gdyż wiele jego rozwiązań zyskuje przy bliskim poznaniu.
Skoro już mowa o branży technologii audiowizualnych, korzystając z okazji, redakcja IT Reseller pragnie zaprosić przedstawicieli branży na wydarzenie AV Awards 2024, które odbędzie się 11 stycznia 2024. Rozpoczniemy rok w świecie technologii audiowizualnych, spotkamy się, aby celebrować z Wami udany rok w biznesie oraz wspólnie zebrać siły przed nadchodzącym ISE 2024, którego to wydarzenia jesteśmy partnerem medialnym. Razem sprowadzimy niepowtarzalną atmosferę rodem z niezapomnianego, amsterdamskiego Waterhole do Warszawy!