Pavel Černý nowym dyrektorem sprzedaży w Konica-Minolta na Europę Środkowo-Wschodnią. Japońska firma chce jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję na rynku druku.

Pavel Černý został nowym dyrektorem sprzedaży Konica Minolta na Europę Środkowo-Wschodnią. Jest specjalistą z 16-letnim doświadczeniem w branży profesjonalnych urządzeń drukujących, dołączył do czeskiej regionalnej centrali producenta.

Nowy dyrektor będzie odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań cyfrowych maszyn do druku kolorowego AccurioJet KM-1 oraz systemów B2, oferowanych we współpracy z firmą MGI. Ma za zadanie pozyskanie nowych klientów, jak też współpracę z obecnymi – wsparcie ich w zakresie konsultacji dotyczących rozbudowy posiadanego środowiska maszyn drukujących i wdrażania najnowszych rozwiązań. Pavel Černý jest wysokiej klasy specjalistą w zakresie druku przemysłowego, który ostatnie 9 lat kariery zawodowej spędził w firmie HP Indigo.

– Zdecydowałem się na zmianę stanowiska ze względu na chęć sprostania nowemu wyzwaniu – podkreśla Pavel Černý. – Jest to dla mnie okazja do zbudowania czegoś nowego we współpracy z moim bardzo silnym, efektywnym, pracującym z japońską precyzją zespołem. Naszym celem jest popularyzacja rozwiązania KM-1 i przyczynienie się do jego sukcesu na rynku. Zależy mi, aby produkty KM-1 i MGI były najczęściej wybierane przez klientów i stały się częścią ich transformacji do cyfrowego świata druku. Tym bardziej, że w 2020 roku oczekujemy wzrostu w tym obszarze, nawet o 15-20%. Polska jest liderem i widać rosnący popyt na urządzenia u producentów opakowań oraz w drukarniach cyfrowych.

Pavel Černý – nowy dyrektor sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w Konica-Minolta

Pavel Černý w latach 2003-2010 pracował na stanowisku Senior Sales Manager w czeskiej spółce KBA-Grafitec. Od 2010 do 2019 r. w firmie HP Indigo sprawował funkcję najpierw dyrektora regionu Western CEE (Europa Centralna i Wschodnia), a następnie Regional Business Managera Central Europe & Turkey. Od 3 czerwca br. pracował w Konica Minolta na stanowisku szefa sprzedaży w dziale druku przemysłowego B2, w którym odpowiadał za sprzedaż rozwiązań AccurioJet KM-1, MGI B2 oraz AccurioLabel 230.

Konica Minolta od 2014 roku utrzymuje strategiczną współpracę z MGI – francuskim potentatem w zakresie druku i uszlachetnień. Współpraca zaowocowała technologią JETVARNISH 3DS – czyli miejscowego powlekania druku dodatkową powłoką lakieru UV. Lakier sensoryczny poprzez wykorzystanie kolejnej grubej warstwy przyciąga uwagę. Warstwa jest wypukła i wyraźnie wyczuwalna pod palcem co sprawia wrażenie, jakby została wytłoczona na papierze dedykowanym stemplem – patrycą. Proces wykorzystać można w druku wszelkich materiałów marketingowych jak broszury, kartki z życzeniami, magazyny, plakaty i ulotki, ale też wizytówki. Wykorzystanie lakieru sensorycznego pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę odbiorców do wydrukowanych materiałów. Nakładanie miejscowego połysku w formie dodatkowej warstwy sprawia, że wydruki stają się żywsze i bardziej ekskluzywne. Technologia cyfrowa nie wymaga długotrwałych i kosztownych przygotowań, które konieczne są w wypadku przygotowywania rastra metodą tradycyjną. Rozwiązanie Konica Minolta dostępne jest od ręki, nadaje się zatem do niskich nakładów oraz personalizacji druku.

Definiowanie kierunku dalszego rozwoju i wizji przyszłości, to zdaniem nowego dyrektora sprzedaży Konica Minolta jedno z największych wyzwań przed jakimi stają firmy poligraficzne w nadchodzącym roku. Pavel Černý uważa, że Konica Minolta – Jako firma prowadzi sprzedaż bezpośrednią, ale członkowie jego zespołu widzą się raczej w roli konsultantów, niż sprzedawców produktów. Finalnym efektem, który chcemy uzyskać, jest aby Konica Minolta była szanowanym partnerem w oczach rynku i naszych klientów.- mówi nowy dyrektor sprzedaży Konica Minolta na Europę Środkowo-Wschodnią.

https://itreseller.pl/itrnewkonica-minolta-cyfryzacja-firmy-szansa-na-rozwoj-procesy-realizowane-w-formie-elektronicznej-to-koniecznosc-w-rzeczywistosci-cyfrowej/