Paweł Umiński nowym Country Managerem Targus w Polsce
Nowy Country Manager Targus w Polsce, ze swoim doświadczeniem handlowym i świetnymi kontaktami na rynku ma wszelkie atuty, by jeszcze umocnić pozycję firmy Targus na polskim rynku.
Targus, firma znana z wysokiej jakości toreb na laptopy, plecaków, stacji dokujących i wszelkich innych akcesoriów do codziennego użytku, wspomagających korzystanie z komputerów mobilnych, ma teraz nowego Country Managera w Polsce. Na tę rolę powołano Pawła Umińskiego. Będzie on odpowiedzialny za rozwój biznesu na rynkach B2B, B2C oraz Large Enterprise w Polsce.
„Jako nowy Country Manager Targus w Polsce moim celem jest dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki na rynku B2B, B2C oraz w segmencie dużych przedsiębiorstw. Strategicznie skupię się na wzmacnianiu współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi. Dodatkowo, będę dążył do zwiększenia świadomości marki Targus w Polsce, oferując produkty, które nie tylko wspierają efektywność pracy, ale również wpisują się w aktualne trendy związane z mobilnością, ekologicznymi rozwiązaniami oraz innowacyjnością. Zależy mi na tym, aby Targus stał się pierwszym wyborem firm oraz konsumentów, którzy szukają niezawodnych i nowoczesnych akcesoriów technologicznych” – powiedział Paweł Umiński, nowy Country Manager Targus w Polsce.
Paweł Umiński dał się poznać rynkowi szczególnie dzięki swojej karierze w Logitech oraz, wcześniej w Komputroniku, gdzie pełnił role, odpowiednio, B2B Channel Manager Poland & Baltics oraz Regionalnego Dyrektora Sprzedaży. Rynkową uniwersalność zapewnia mu także doświadczenie w dystrybucji, które zdobywał w ABC Data i ALSO. Karierę rozwijał także w firmach takich jak Emerson oraz Integrity Partners. W Targus będzie miał okazję pokierować współpracą z partnerami i dystrybucją, rozwojem i budowaniem długofalowych relacji z rynkiem oraz określaniem strategii sprzedaży.
Nowemu szefowi firmy Targus w Polsce życzymy sukcesów w biznesie.