Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

PayPal zabiera się za wprowadzanie produktów AI

Nowy CEO PayPala, Alex Chriss, wprowadza nowe produkty oparte na sztucznej inteligencji oraz funkcję realizacji transakcji jednym kliknięciem, jak wynika z czwartkowego komunikatu firmy.

Jest to pierwsze ważne oświadczenie Chrissa, który dołączył do PayPal we wrześniu, a nowe produkty to kolejny przykład tego, jak firmy próbują wykorzystać entuzjazm inwestorów wobec sztucznej inteligencji. Euforia, która wybuchła wokół nowej technologii pomogła w tym miesiącu doprowadzić amerykańskie giełdy do rekordowych poziomów.

PayPal poinformował, że w tym roku wprowadzi platformę wykorzystującą sztuczną inteligencję, aby umożliwić sprzedawcom docieranie do nowych klientów w oparciu o ich wcześniejszą historię zakupów, wykorzystując dane z transakcji handlowych o wartości około pół biliona dolarów przetworzonych na całym świecie.

Chriss nazwał rok 2024 „rokiem przejściowym” dla PayPala i obiecał zwiększyć przychody wykraczające poza wolumen transakcji.

Sprzedawcy będą mogli korzystać z osobnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji zwanego „inteligentnymi paragonami”, aby polecać kupującym spersonalizowane produkty w e-mailach z rachunkami wraz z nagrodą w postaci zwrotu gotówki.

Ponadto PayPal wprowadzi funkcję realizacji transakcji „jednym kliknięciem” o nazwie Fastlane, która we wczesnych testach przyspieszyła szybkość realizacji transakcji o prawie 40%, a także nowe funkcje dla profili biznesowych Venmo – podała firma.

Inwestorzy mają nadzieję, że Chriss, który wcześniej był dyrektorem wyższego szczebla w firmie programistycznej Intuit, ożywi akcje PayPala, które spadły o ponad 22% od stycznia 2023 r. z powodu marż, które rozczarowały inwestorów.