Pierwsze urodziny Samsung Premium Service Plaza, największego i najnowocześniejszego serwisu połączonego z showroomem i sklepem.

Dokładnie 12 kwietnia 2016 roku w stolicy rozpoczął działalność największy i najnowocześniejszy serwis połączony z showroomem i sklepem. W Samsung Premium Service Plaza użytkownicy urządzeń marki Samsung i fani nowych technologii mogą nie tylko naprawić swój sprzęt czy zasięgnąć fachowych porad, mogą także przetestować najnowsze urządzenia wykorzystujące nowinki technologiczne, w tym wirtualną rzeczywistość. Operatorem jest wywodząca się z Francji międzynarodowa firma SPB Services.

 

 

Samsung Premium Service Plaza to serwis, showroom, sklep i strefa rozrywki pod jednym dachem. Na 500 mkw. indywidualnie zaprojektowanej powierzchni, klienci poza naprawami sprzętu – które wykonywane są na miejscu, a ogromna większość z nich w czasie nieprzekraczającym 60 minut – mogą obejrzeć najnowsze urządzania, zagrać w gry, posłuchać muzyki albo przetestować najnowsze technologie wirtualnej rzeczywistości wykorzystywane w sprzętach z logo Samsung. Obsługa gości salonu to zadanie sześcioosobowego, doświadczonego zespołu konsultantów. – Pierwszy rok możemy podsumować jednym zdaniem – wiemy, że takie miejsce na mapie Warszawy było po prostu potrzebne. Przez dwanaście miesięcy większość gości odwiedzających Samsung Premium Service Plaza nauczyła się dobrze czytać ten koncept. Dzisiaj jesteśmy miejscem, w którym z jednej strony można pytać o wszystko co związane jest z urządzeniami Samsung, a z drugiej, jesteśmy strefą, w której można zobaczyć i przetestować technologiczne nowinki. Kluczowy jest dla nas fakt, że Samsung Premium Service Plaza nie jest formatem zamkniętym, co oznacza, że rozwijamy się równolegle z technologiami oferowanymi przez Samsunga – podkreśla Mateusz Steciński, członek zarządu SPB Services Polska, operatora salonu. Na przełomie najbliższych kilku miesięcy planujemy otwarcie kolejnego miejsca w Katowicach. Serwis zostanie oparty  na takim samym koncepcie jak ten, warszawski – dodaje Steciński.

 

 

Kluczowym wyróżnikiem miejsca jest to, że serwis urządzeń wykonywany są na miejscu, a klienci przez szybę mogą podglądać pracę sześciu serwisantów, którzy na co dzień pracują w Samsung Premium Service Plaza. – Salon i serwis coraz częściej odwiedzają ludzie z całej Polski, którzy w Warszawie są przejazdem albo służbowo. Ogromna część z nich to wierni fani marki, którzy w jednym miejscu chcą załatwić kilka spraw, nie tylko tych technicznych związanych z serwisem. Poziom ich wiedzy na temat nowinek Samsunga często bywa zaskakujący – podkreśla Weronika Liszcz, Project Manager  w Samsung Premium Service Plaza.

 

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy magnesem skutecznie przyciągającym gości do salonu były premiery i możliwość przetestowania modeli S7, serii A, zegarka Gear S3, a niedawno najnowszego flagowca Samsung S8. Jedną z ostatnich nowinek która pojawiła się w salonie na placu Europejskim był fotel 360° Whiplash współpracujący z technologią wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear. Dzięki połączeniu VR Samsung i możliwości fotela goście salonu mogą na własnej skórze doświadczyć swobodnego spadania, przyśpieszania albo dowolnej rotacji.

 

 

Przez ostatni rok salon w Warsaw Spire dał się poznać jako miejsce spotkań. Z jednej strony w Samsung Premium Service Plaza były prowadzone regularne konsultacje i prezentacje dla pracowników i partnerów Samsung, a z drugiej z przestrzeni salonu dwukrotnie korzystali mali Mistrzowie Kodowania, a dodatkowo także seniorzy. Naturalnym atutem salonu, który wielokrotnie podkreślali klienci i goście jest doskonała lokalizacja w pobliżu głównych ulic, stacji metra czy stacji rowerów miejskich, a także jej dostępność. Premium Service Plaza czynny jest 6 dni w tygodniu, w godzinach od 9 do 19 w dni robocze i od 10 do 17 w soboty.