Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pierwsze urodziny Samsung Premium Service Plaza, największego i najnowocześniejszego serwisu połączonego z showroomem i sklepem.

Dokładnie 12 kwietnia 2016 roku w stolicy rozpoczął działalność największy i najnowocześniejszy serwis połączony z showroomem i sklepem. W Samsung Premium Service Plaza użytkownicy urządzeń marki Samsung i fani nowych technologii mogą nie tylko naprawić swój sprzęt czy zasięgnąć fachowych porad, mogą także przetestować najnowsze urządzenia wykorzystujące nowinki technologiczne, w tym wirtualną rzeczywistość. Operatorem jest wywodząca się z Francji międzynarodowa firma SPB Services.

 

 

Samsung Premium Service Plaza to serwis, showroom, sklep i strefa rozrywki pod jednym dachem. Na 500 mkw. indywidualnie zaprojektowanej powierzchni, klienci poza naprawami sprzętu – które wykonywane są na miejscu, a ogromna większość z nich w czasie nieprzekraczającym 60 minut – mogą obejrzeć najnowsze urządzania, zagrać w gry, posłuchać muzyki albo przetestować najnowsze technologie wirtualnej rzeczywistości wykorzystywane w sprzętach z logo Samsung. Obsługa gości salonu to zadanie sześcioosobowego, doświadczonego zespołu konsultantów. – Pierwszy rok możemy podsumować jednym zdaniem – wiemy, że takie miejsce na mapie Warszawy było po prostu potrzebne. Przez dwanaście miesięcy większość gości odwiedzających Samsung Premium Service Plaza nauczyła się dobrze czytać ten koncept. Dzisiaj jesteśmy miejscem, w którym z jednej strony można pytać o wszystko co związane jest z urządzeniami Samsung, a z drugiej, jesteśmy strefą, w której można zobaczyć i przetestować technologiczne nowinki. Kluczowy jest dla nas fakt, że Samsung Premium Service Plaza nie jest formatem zamkniętym, co oznacza, że rozwijamy się równolegle z technologiami oferowanymi przez Samsunga – podkreśla Mateusz Steciński, członek zarządu SPB Services Polska, operatora salonu. Na przełomie najbliższych kilku miesięcy planujemy otwarcie kolejnego miejsca w Katowicach. Serwis zostanie oparty  na takim samym koncepcie jak ten, warszawski – dodaje Steciński.

 

 

Kluczowym wyróżnikiem miejsca jest to, że serwis urządzeń wykonywany są na miejscu, a klienci przez szybę mogą podglądać pracę sześciu serwisantów, którzy na co dzień pracują w Samsung Premium Service Plaza. – Salon i serwis coraz częściej odwiedzają ludzie z całej Polski, którzy w Warszawie są przejazdem albo służbowo. Ogromna część z nich to wierni fani marki, którzy w jednym miejscu chcą załatwić kilka spraw, nie tylko tych technicznych związanych z serwisem. Poziom ich wiedzy na temat nowinek Samsunga często bywa zaskakujący – podkreśla Weronika Liszcz, Project Manager  w Samsung Premium Service Plaza.

 

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy magnesem skutecznie przyciągającym gości do salonu były premiery i możliwość przetestowania modeli S7, serii A, zegarka Gear S3, a niedawno najnowszego flagowca Samsung S8. Jedną z ostatnich nowinek która pojawiła się w salonie na placu Europejskim był fotel 360° Whiplash współpracujący z technologią wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear. Dzięki połączeniu VR Samsung i możliwości fotela goście salonu mogą na własnej skórze doświadczyć swobodnego spadania, przyśpieszania albo dowolnej rotacji.

 

 

Przez ostatni rok salon w Warsaw Spire dał się poznać jako miejsce spotkań. Z jednej strony w Samsung Premium Service Plaza były prowadzone regularne konsultacje i prezentacje dla pracowników i partnerów Samsung, a z drugiej z przestrzeni salonu dwukrotnie korzystali mali Mistrzowie Kodowania, a dodatkowo także seniorzy. Naturalnym atutem salonu, który wielokrotnie podkreślali klienci i goście jest doskonała lokalizacja w pobliżu głównych ulic, stacji metra czy stacji rowerów miejskich, a także jej dostępność. Premium Service Plaza czynny jest 6 dni w tygodniu, w godzinach od 9 do 19 w dni robocze i od 10 do 17 w soboty.