Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Piotr Morko awansuje na stanowisko Senior Marketing Managera w Newline Interactive EMEA

Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz zacieśnieniem relacji z działami marketingu w regionie APAC oraz USA.

Piotr Morko doświadczenie w marketingu zdobywa od 2008 roku. Umiejętności doskonalił zyskując wiedzę z perspektywy producenta, dystrybutora, resellera oraz agencji. Dzięki temu szybko potrafi zdefiniować interesy każdej ze stron i szansę ich realizacji. Kluczowe jest dla niego ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poznawanie nowych rozwiązań. Jego domeną jest marketing B2B. Znakomicie porusza się również w kwestiach marketingu internetowego, szeroko pojętej komunikacji oraz E-commerce.

Nowe stanowisko łączy zarządzaniem drużyną futbolu amerykańskiego jako Prezes Lowlanders Białystok. W życiu oprócz pracy skupia się na wychowaniu syna, dobrej lekturze, samorozwoju oraz podróżach na własną rękę.

Piotr Morko pochodzi z Białegostoku, jest absolwentem Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Studiów Podyplomowych  – Marketing Internetowy, Politechniki Białostockiej.

 

IT RESELLER nr 354/2023 „W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft