Piotr Morko awansuje na stanowisko Senior Marketing Managera w Newline Interactive EMEA

Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz zacieśnieniem relacji z działami marketingu w regionie APAC oraz USA.

Piotr Morko doświadczenie w marketingu zdobywa od 2008 roku. Umiejętności doskonalił zyskując wiedzę z perspektywy producenta, dystrybutora, resellera oraz agencji. Dzięki temu szybko potrafi zdefiniować interesy każdej ze stron i szansę ich realizacji. Kluczowe jest dla niego ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poznawanie nowych rozwiązań. Jego domeną jest marketing B2B. Znakomicie porusza się również w kwestiach marketingu internetowego, szeroko pojętej komunikacji oraz E-commerce.

Nowe stanowisko łączy zarządzaniem drużyną futbolu amerykańskiego jako Prezes Lowlanders Białystok. W życiu oprócz pracy skupia się na wychowaniu syna, dobrej lekturze, samorozwoju oraz podróżach na własną rękę.

Piotr Morko pochodzi z Białegostoku, jest absolwentem Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Studiów Podyplomowych  – Marketing Internetowy, Politechniki Białostockiej.

 

IT RESELLER nr 354/2023 „W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft