Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Plantronics prezentuje nową kadrę zarządzającą w regionie EMEA – Paul Clark będzie teraz kierować połączonymi firmami Plantronics i Polycom.

Plantronics, pionier w obszarze technologii audio i narzędzi do komunikacji zintegrowanej, poinformował o rozszerzonej roli Paula Clarka, który będzie nadzorować również zespoły sprzedażowe zarówno firmy Plantronics, jak i Polycom na stanowisku wiceprezesa na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Będzie on zarządzać połączonym działem sprzedaży, obejmującym rozwiązania głosowe, chmurowe, wideo oraz w zakresie treści przeznaczone do pracy, udostępniania, współpracy i rozrywki. Daje to firmie wyjątkowe możliwości zaspokajania potrzeb rynkowych dotyczących łatwiejszej i spójniejszej komunikacji i współpracy.

 

„Dzięki swojemu doświadczeniu w branży i w zarządzaniu przedsiębiorstwem Paul Clark jest odpowiednią osobą do kierowania połączonym działem sprzedaży Plantronics i Polycom w regionie EMEA. Zapewni on standaryzację sprzedaży, dzięki czemu będziemy w stanie spełnić lub nawet przewyższyć oczekiwania naszych partnerów i klientów. Branża wciąż się zmienia, a siła naszej oferty musi być połączona z odpowiednimi strukturami, ponieważ klienci oczekują obecnie wysokiej jakości rozwiązań audio i wideo, które są łatwe w zakupie, używaniu i zarządzaniu” — powiedział Jeff Loebbaka, wiceprezes ds. sprzedaży globalnej w firmie Plantronics.

 

„Praca w branży ujednoliconej komunikacji i współpracy jest obecnie ekscytującym doświadczeniem. Niesłabnący rozwój nowych przestrzeni pracy i rozproszonej komunikacji daje ogromne możliwości zarówno nam i naszym partnerom, jak i użytkownikom końcowym. Połączenie możliwości firm Plantronics i Polycom pozwoliło nam stworzyć jedną z najszerszych ofert urządzeń komunikacyjnych w branży i oferować klientom szeroki zakres funkcji zaspokajających ich potrzeby. Zapewniając użytkownikom prostą, intuicyjną i spójną obsługę niezależnie od używanego przez nich urządzenia, lokalizacji czy platformy chmurowej do ujednoliconej komunikacji, pomagamy im poskromić chaos komunikacyjny i skupić się na wykonywanych zadaniach” — powiedział Paul Clark, wiceprezes na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Paul Clark pracuje w Plantronics od prawie 25 lat. Przez pierwsze 10 lat zajmował stanowisko dyrektora marketingu w regionie EMEA, później nadzorował europejski dział zarządzania produktami, a następnie piastował różne stanowiska kierownicze w dziale sprzedaży. Na początku 2016 r. został awansowany na stanowisko dyrektora zarządzającego Plantronics na region Europy i Afryki. W ciągu swojej kariery w firmie Plantronics Clark uruchomił pierwszy program dla dilerów, wprowadził firmę na rynek detaliczny i był wczesnym zwolennikiem wprowadzenia bezprzewodowego zestawu słuchawkowego, który w istotny sposób przyczynił się do rozwoju firmy.

 

Firmy Plantronics i Polycom mają obecnie niezrównaną ofertę zintegrowanych, inteligentnych rozwiązań, obejmującą zestawy słuchawkowe, oprogramowanie, telefony biurkowe, rozwiązania do audio- i wideokonferencji oraz usługi chmurowe. Ich połączona oferta daje ludziom elastyczność i narzędzia, których potrzebują do tworzenia najlepszych doświadczeń podczas łączenia się z tym, co jest dla nich najważniejsze.