Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Platforma analityczna SAS Viya dostępna na platformie Microsoft Azure Marketplace w modelu pay-as-you-go.

Platforma analityczna SAS® Viya® została udostępniona w modelu pay-as-you-go na platformie Microsoft Azure Marketplace. W takim trybie klient płaci tylko za realne wykorzystanie usługi. A zatem jest to rozwiązanie dopasowane kosztowo do potrzeb konkretnego użytkownika. SAS Viya na platformie Microsoft Azure zapewnia klientom na całym świecie dostęp do podstawowych funkcji analitycznych związanych z eksploracją danych, uczeniem maszynowym i wdrażaniem modeli. Zawiera kompleksowy pakiet szkoleń i samouczków, który umożliwia użytkownikom szybkie rozpoczęcie pracy z narzędziem.

Z badań IDC wynika, że wykorzystanie narzędzi analitycznych w chmurze jest coraz popularniejsze, a do 2024 roku dorówna skali stacjonarnych wdrożeń analityki.

 

– SAS Viya to jedna z najbardziej wszechstronnych platform analitycznych dostępnych obecnie na rynku – ocenia Dan Vesset, Group Vice President, Analytics and Information Management w IDC. Kluczowe znaczenie dla użytkowników mają możliwości tego rozwiązania w zakresie obsługi pełnego cyklu analitycznego, od eksploracji danych do opracowania modelu, który jest od razu gotowy do użycia za pośrednictwem Microsoft Azure Marketplace. Usługa oferuje wsparcie i szkolenia, które zapewniają sprawną pracę z narzędziem w każdej organizacji.

 

Wszechstronny dostęp i szerokie możliwości

SAS Viya została zaprojektowana w taki sposób, aby dać możliwość samodzielnego przeprowadzania analiz różnym grupom użytkowników w organizacji. Dzięki dostępności SAS Viya na Microsoft Azure, użytkownicy będą mieli dostęp do pełnego zestawu narzędzi, który obejmuje SAS Visual Analytics, SAS Visual Statistics, SAS Visual Data Mining and Machine Learning oraz SAS Model Manager.

Platforma oferuje zarówno opcję programowania, jak i modele low-code oraz no-code – wszystko w jednym interfejsie wizualnym, aby pozwolić użytkownikom o każdym poziomie umiejętności korzystać z rozbudowanych algorytmów sztucznej inteligencji. SAS Viya obsługuje także języki open source, np. Python i R, w związku z czym eksperci data science mogą kodować z użyciem preferowanych przez siebie języków i technik.

 

To nowy dzień dla SAS

Jim Goodnight, CEO SAS,  powiedział, że dostęp do SAS Viya w Microsoft Azure Marketplace to szybki i łatwy dostęp do analitycznej mocy SAS:

 

Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować klientom nową, wygodną formę dostępu do SAS Viya, jednocześnie zapewniając im pełen pakiet zaawansowanych możliwości analityki, który nasi użytkownicy już znają i doceniają. Od wielu lat rozwijamy kompleksową platformę opartą o AI, która zapewnia realizację pełnego cyklu analitycznego. Projektujemy nasze oprogramowanie w taki sposób, aby było najszybsze i najbardziej wydajne. A teraz klienci zyskują dostęp do tych możliwości za pomocą kilku kliknięć w Microsoft Azure Marketplace – podkreśla Goodnight.

 

– Zaangażowanie w innowacje w chmurze i w AI ma kluczowe znaczenie dla sukcesu naszych klientów, niezależnie od tego, czy budują proste raporty, czy opracowują zaawansowane rozwiązania, aby sprostać krytycznym wyzwaniom biznesowym. Naszym celem jest udostępnienie SAS Viya jak największej liczbie użytkowników w organizacji, bez względu na ich kompetencje techniczne i merytoryczne czy preferowany język programowania – wyjaśnia Bryan Harris, Executive Vice President and Chief Technology Officer w SAS.

 

Z platformy korzystają analitycy biznesowi, eksperci data science, użytkownicy biznesowi oraz kadra zarządzająca. Viya przydaje się w codziennej pracy organizacjom ze wszystkich branż. Narzędzie stosuje bioMérieux, światowy lider w dziedzinie diagnostyki in vitro, przetwarzając dane dotyczące opieki zdrowotnej w amerykańskich szpitalach i referencyjnych laboratoriach. Czołowy fiński bank, S-Bank, dzięki SAS Viya zwiększa szybkość i wydajność procesów dzięki współpracy działów biznesowych i analitycznych. Również Narodowy Bank Grecji wykorzystuje omawiane rozwiązanie pod kątem obniżania kosztów, udoskonalania procesów i poprawy wydajności instytucji.

 

SAS i Microsoft

Dostępność SAS Viya na Microsoft Azure Marketplace jest kolejnym przykładem zacieśniania współpracy pomiędzy firmami. Bliska kooperacja obydwu przedsiębiorstw rozpoczęła się w 2020 roku, a w 2022 SAS zdobył tytuł Partnera Roku Microsoft. Firma została wyróżniona za innowacyjne wdrożenia rozwiązań dla klientów oparte na technologii Microsoft.

 

Od fabryki do klienta – Czyli jak w 2022 roku wygląda rzeczywista droga produktu – począwszy od fabryki, do odbiorcy końcowego?