Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Poczta Polska i Temu łączą siły. Nowe partnerstwo ma przyspieszyć dostawy i zrewolucjonizować polski e-commerce

Poczta Polska nawiązała strategiczną współpracę z platformą Temu – jednym z największych światowych graczy e-commerce. Porozumienie to ma umożliwić sprawniejszą integrację logistyczną oraz wyraźne skrócenie czasu dostaw dla polskich klientów.

 

Kluczowe partnerstwo na rynku e-commerce

Poczta Polska, będąca jednym z największych operatorów logistycznych i narodowym operatorem pocztowym w kraju, poinformowała o zawarciu partnerstwa strategicznego z Temu. Współpraca ta ma na celu optymalizację procesu dostarczania przesyłek i wyznacza nowy kierunek rozwoju usług pocztowo-kurierskich w Polsce.

„Poczta Polska jest naturalnym partnerem dla firm z rynku e-commerce. Współpraca z tak dużym globalnym graczem jak Temu dodatkowo umacnia naszą silną pozycję. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, więc zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu, skracanie czasu dostaw i zapewnienie konkurencyjnych cen” – podkreślił Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej.

Z kolei przedstawiciel Temu zwrócił uwagę na znaczenie niezawodnej logistyki dla doświadczeń klientów:

„Niezawodna i wydajna logistyka jest kluczem do zapewnienia pozytywnych doświadczeń zakupowych. Współpracując z Pocztą Polską, wzmacniamy nasze możliwości realizacji zamówień w Polsce, zapewniając sprawniejszy proces dostawy dla naszych klientów”.

 

Poczta Polska

“Peugeot van, Poczta Polska” by sludgegulper is licensed under CC BY-SA 2.0.

 

Nowe standardy logistyki dla polskich e-klientów

Temu, działając od zeszłej zimy w modelu Local-to-Local na polskim rynku, zachęca lokalne firmy do sprzedaży na swojej platformie i dąży do tego, aby 80% zamówień w Europie było realizowanych z magazynów lokalnych. Taka strategia ma nie tylko skrócić czas dostaw, lecz także wesprzeć rozwój krajowego sektora e-commerce, umożliwiając mniejszym przedsiębiorstwom wejście na szeroki rynek cyfrowy.

Współpraca z Temu to także odpowiedź na wyzwania stawiane przez zagraniczne platformy handlowe, które coraz mocniej konkurują na polskim rynku. Za obsługę sprzedaży w Polsce odpowiada irlandzka spółka Whaleco Technology Limited.

 

Poczta Polska – krajowy lider gotowy na nowe wyzwania

Dzięki rozbudowanej sieci ponad 7,5 tys. placówek i agencji, Poczta Polska jest przygotowana do obsługi rosnącego wolumenu przesyłek. Spółka od lat intensywnie inwestuje w cyfryzację, automatyzację oraz rozwój infrastruktury logistycznej, co umożliwia szybkie wdrożenie nowych rozwiązań i podnoszenie jakości usług. Eksperci rynku podkreślają, że efektywna logistyka jest jednym z głównych czynników budujących przewagę konkurencyjną w e-commerce – a nowe partnerstwo może zadecydować o dalszym wzmocnieniu pozycji Poczty Polskiej w tym segmencie.