Podczas targów IFA 2018 w Berlinie, Richard Yu potwierdził że Huawei w ciągu 5 miesięcy od premiery, sprzedaż smartfonów Huawei P20 Pro i P20 przekroczyła 10 milionów sztuk.
Podczas targów IFA 2018 w Berlinie, Richard Yu, dyrektor generalny Huawei Consumer Business Group, potwierdził że Huawei w ciągu pięciu miesięcy od premiery, liczba sprzedanych smartfonów Huawei P20 Pro i P20 przekroczyła już 10 milionów egzemplarzy. Flagowe smartfony producenta cieszą się wyjątkową popularnością na kluczowych rynkach, między innymi w Chinach i Europie Zachodniej, dlatego Huawei rozszerza ofertę o nowe, oryginalne kolory P20 Pro – Morpho Aurora i Pearl White. Zaprezentowano także klasyczne eleganckie modele prosto od włoskich designerów dla modnych businessmanów tj. Golden Brown (Gentle & Reserved) oraz Elegant Black (Refined).
„Jesteśmy bardzo podekscytowani tak dobrym przyjęciem naszych smartfonów przez rynki na całym świecie. Wynik ten utwierdza nas w przekonaniu, że droga którą obraliśmy, czyli zaskakiwanie konsumentów innowacyjnymi rozwiązaniami, a tym samym wyznaczanie trendów w elektronice użytkowej, jest słuszna” – dodał Kevin Ho, prezes Handset Business Huawei Consumer Business Group.
P20 Pro w nowych kolorach
Podczas targów IFA 2018, Huawei pochwalił się wynikami sprzedaży smartfonów z najnowszej linii P oraz zaprezentował nowe, gradientowe kolory P20 Pro: Morpho Aurora i Pearl White. Tworząc barwy, producent po raz kolejny zainspirował się kolorami natury. Inspiracją dla Morpho Aurora był motyl Morpho, a Pearl White nawiązuje do elegancji pereł. Zaprezentowano także klasyczne eleganckie modele prosto od włoskich designerów dla modnych businessmanów tj. Golden Brown (Gentle & Reserved) oraz Elegant Black (Refined).