Pointpack cieszy się wzrostem o 83,8% rok do roku

Jak podała firma, przychody ze sprzedaży na rzecz klientów zewnętrznych w tym okresie oszacowano na ok. 35 650 tys. zł co stanowi wzrost o 83,8% w stosunku do czwartego kwartału 2022 r., kiedy to wyniosły 19 395 tys. zł. Przewiduje się także wzrost o 35% w stosunku do trzeciego kwartału 2023 r., w którym przychody były równe 26 378 tys. zł.

Spółka poinformowała, że w powyższych kwotach zawarte są przychody z tytułu realizacji usług związanych z dostawą i serwisem APM, które odpowiednio osiągnęły 8 569 tys. zł w czwartym kwartale 2023 r., 5 665 tys. zł w trzecim kwartale 2023 r., 0 tys. zł w czwartym kwartale 2022 r.

Jak czytamy na stronie przedsiębiorstwa, dostarcza ono firmom kurierskim dostęp do dużej liczby punktów nadawczo-odbiorczych poprzez integrację z sieciami handlowymi, wykorzystującymi systemy kasowe, kasy fiskalne oraz terminale płatnicze.

Pointpack oferuje rozwiązania IT i usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej. Spółka integruje też producentów urządzeń nadawczo-odbiorczych.

Firma kurierska dezaktywowała sztuczną inteligencję po tym, jak bot napisał obraźliwy wiersz o automatycznej obsłudze klienta