Polscy managerowie awansują w SAP. Edyta Malesza-Malatrat, Aleksandra Żarkowska-Demkiw i Justyna Kędzierska awansowały w strukturach SAP CEE, a Tomasz Piechota w strukturach SAP Polska.

Edyta Malesza-Malatrat, Aleksandra Żarkowska-Demkiw i Justyna Kędzierska awansowały w strukturach SAP w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, a Tomasz Piechota – w strukturach SAP Polska. Zmiany kadrowe towarzyszą utworzeniu nowej, jeszcze bardziej zorientowanej na klienta struktury globalnej w SAP.

 

Najlepsze produkty cyfrowe, wzorcowe procesy wsparcia i serwisu oraz branżowe know-how mają kluczowe znaczenie dla klientów SAP. Równie ważne są jasne i proste kanały komunikacji, jednolity przekaz i przejrzystość w zakresie strategii produktowej. Mając te czynniki na uwadze, SAP przeprowadza globalne i lokalne zmiany organizacyjne. Na szczeblu europejskim, region Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii został dodatkowo podzielony na klastry – Centralny, Wschodni oraz Austrię.

 

„Wierzę, że nasz utalentowany, ambitny i głodny sukcesów zespół pozwoli działać nam jeszcze efektywniej, docierać do nowych grup odbiorców i lepiej skalować nasze działania. Sprawna komunikacja oraz operacyjna perfekcyjność są kluczowymi elementami rozwoju biznesu SAP w Europie Środkowej i Wschodniej.” – powiedział Tom Kindermans dyrektor zarządzający SAP CEE.

 

Edyta Malesza-Malatrat objęła funkcję dyrektor marketingu SAP w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii. W nowej roli odpowiada ze wszystkie aktywności marki w tym regionie. W SAP od 2016 roku. Przed objęciem obecnej funkcji kierowała działaniami marketingowymi SAP w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Przed dołączeniem do firmy pełniła kluczowe role związane z marketingiem w Cisco, Procter & Gamble oraz Guerlain.

Aleksandra Żarkowska-Demkiw została liderką marketingowego klastra regionalnego, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. Będzie nadzorować oraz koordynować działania na tych rynkach, ze szczególnym uwzględnieniem strategii digital dla wsparcia biznesu. Dotychczas pełniła funkcje dyrektor marketingu SAP Polska. W firmie od 2014 roku. Przed dołączeniem do SAP kierowała działem marketingu Xerox i pracowała w polskim oddziale IBM.

Justyna Kędzierska będzie odpowiadać za komunikację marki SAP w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Austrii. Przed objęciem nowej roli była odpowiedzialna za działania PR w SAP Polska. W organizacji od 2016 roku. Wcześniej związana z takimi firmami jak Henkel czy Xerox oraz z agencją Partner of Promotion, gdzie realizowała projekty komunikacyjne dla marek znajdujących się w portfolio Procter & Gamble i Moët Hennessy

Tomasz Piechota awansował na stanowisko Dyrektora Marketingu SAP Polska. W nowej roli będzie odpowiedzialny za stworzenie cyfrowej strategii marketingowej, generującej zainteresowanie produktami SAP. Od ponad sześciu lat związany z SAP Polska, wcześniej współpracował z TECTUM Group, gdzie był odpowiedzialny za obszar telemarketingu w Europy Centralnej

https://itreseller.pl/itrnewsap-zapewnia-ze-bedzie-rozwijal-sap-s-4hana-do-2040-roku-natomiast-wsparcie-dla-sap-business-suite-7-zapewni-do-2027-roku/