Polska firma Nanovo została technologicznym partnerem wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych eobuwie.pl
Nanovo zostało technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych. W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach należących do eobuwie.pl
Jako technologiczny partner ebuwie.pl, Nanovo – wraz z ekspertami tej sieci handlowej – m.in. tworzy i wdraża oparte na doświadczeniu konsumenckim (tzw. Customer Experience) koncepcje, których celem jest zapewnienie klientom komfortu czy usprawnienie procesu sprzedaży w punktach handlowych sieci.
„eobuwie.pl, które niedawno wystartowało z najnowocześniejszymi w tej części Europy stacjonarnymi sklepami, postanowiło nawiązać z nami długofalową współpracę, doceniając w ten sposób nasze doświadczenie i know-how, także w handlu. Jesteśmy przekonani, że dynamiczny rozwój sieci, stanie się dodatkowym impulsem, który przyczyni się do dalszego ugruntowania naszej silnej pozycji jako czołowego dostawcy rozwiązań technologicznych dla placówek handlowych i usługowych.” – mówi Piotr Badowski, prezes i założyciel Nanovo.
Nanovo odpowiada za projekt i implementację technologicznych rozwiązań dla sklepów, jak i dla mniejszych formatów sieci czyli tzw. wysp zakupowych, których do końca roku ma być kilkadziesiąt. Wszystkie znajdują się w prestiżowych galeriach handlowych.
„Jesteśmy partnerem eobuwie.pl i integratorem technologii multimedialnych, jakie stosowane są w sklepach. Dodatkowo wykorzystujemy także nasze autorskie rozwiązania, bazując m.in. na możliwościach, które zapewnia opracowane przez naszych specjalistów oprogramowanie Signio S2. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej dostosować się do indywidualnych wymagań zleceniodawcy.” – dodaje Piotr Badowski.
Nanovo wdrożyło nowatorską koncepcję w pierwszym sklepie eobuwie.pl w Zielonej Górze (rok. 2017), następnie we Wrocławiu, a dziś uruchamiane są kolejne sklepy, których do końca roku będzie osiem. Cyfrowa komunikacja w przestrzeni sprzedaży zastąpiła całkowicie produkty fizyczne zwykle wyeksponowane na półkach. Była to pierwsza tak zaawansowana integracja systemu Digital Signage (zarządzanie treściami marketingowymi na monitorach w punkcie sprzedaży) z e-commerce, dzięki czemu kanały sprzedaży, poprzez swoistą synergię, wymieniają się danymi.