Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Polski zespół sprzedaży Salesforce powiększa się – na stanowisko regionalnego wiceprezesa ds. sprzedaży na rynek Enterprise w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich, dołącza Piotr Fąderski.

Firma Salesforce – wiodący dostawca rozwiązań CRM – stale się rozwija, poszerzając swoją działalność o coraz to nowe rynki. Polska jako jeden z krajów, w których dynamiczny rozwój jest wyraźnie widoczny, ciągle poszerza bazę klientów, aktywnie rozwijając Ekosystem Partnerów Salesforce. Według statystyk – Salesforce Economy in Poland, w latach 2019-2024 Salesforce wraz z ekosystemem stworzy w Polsce ponad 4 tysiące nowych stanowisk pracy. Firma za ubiegły rok fiskalny zanotowała wzrost na poziomie 24% i przychody na poziomie 21,25 mld USD.

 

Za sprawą zwiększającej się liczby klientów, dynamicznego rozwoju i wzrostu sprzedaży zaszła potrzeba rozszerzenia struktur, w wyniku czego na stanowisko Regional Vice President Sales w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dołączył Piotr Fąderski. Na nowym stanowisku będzie rozwijał sprzedaż rozwiązań Salesforce, koncentrując się na klientach korporacyjnych w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich. Poszerzenie zespołu specjalistów Salesforce wskazuje na znaczący rozwój Polski, jak i na istotny wpływ wzrostu sprzedaży rozwiązań Salesforce w tym regionie.

 

Piotr posiada prawie 20-letnie doświadczenie w branży IT, zdobyte na różnych stanowiskach w obszarze finansów, operacji biznesowych, a przede wszystkim sprzedaży i dystrybucji w takich firmach jak HP, CA, VMware, a ostatnio także w Citrix. Zarządzał i przekształcał organizacje na terenie EMEA, jak również w regionach DACH i Emerging Markets, w tym w rejonie Rosji/CIS, Europy Wschodniej, MENA i Afryki. Jedną z jego głównych kompetencji jest kierowanie międzynarodowymi organizacjami w regionach o wysokim wzroście. Dzięki jego nominacji Salesforce chce jeszcze ściślej współpracować z największymi przedsiębiorstwami i organizacjami rządowymi w regionie, aby przyspieszyć ich wzrost i efektywność poprzez innowacje.

 

“Jestem absolutnie zachwycony, że mogę dołączyć do Salesforce, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Covid-19 radykalnie zmienił sposób, w jaki przedsiębiorstwa korzystają z IT i dodatkowo przyspieszył transformację cyfrową. Chcemy zabrać klientów w Europie Środkowo-Wschodniej w tę podróż i pomóc im zbudować przewagę konkurencyjną.” – komentuje Piotr Fąderski.

 

Polski Ekosystem partnerów Salesforce rośnie z roku na rok. Salesofrce notuje 30% wzrost liczby Certyfikowanych Partnerów Indywidualnych rok do roku oraz 36% wzrost liczby Certyfikacji Partnerów Salesforce. Ekosystem Partnerów w Polsce opiera się na współpracy z globalnymi firmami zarządzającymi, technologicznymi i księgowymi, takimi jak Accenture, Deloitte Digital czy PWC. Tworzą go zaufani liderzy w projektowaniu, wdrażaniu i prowadzeniu transformacji cyfrowej z wykorzystaniem rozwiązań Salesforce. Stale przybywająca liczba klientów oraz partnerów biznesowych w tym regionie Europy wymaga od Salesforce reorganizacji struktury i tworzenia nowych stanowisk pracy, które wpłyną na wydajność efektów i usprawnią przepływ pracy pomiędzy projektami.

 

https://itreseller.pl/itrnewnowy-dyrektor-zarzadu-marki-karcher-w-polsce/