„Polskie biuro naszej firmy ma najlepsze osiągnięcia” – ocenia Minoru Jihira, Managing Director Brother CEE w programie „Liderzy Branży” IT Reseller TV
Wydarzenie „Dealer Day 2023” było dla nas okazją do rozmowy z gościem specjalnym przygotowanego przez firmę Brother spotkania. Minoru Jihira, Managing Director Brother CEE opowiedział o strategii firmy na region, ale też o tym, jakie z urządzeń Brother wzbudza jego największą sympatię.
Brother Polska jest organizacją wysoko ocenianą przez regionalnego szefa firmy. To bez cienia wątpliwości dało się wyczuć w rozmowie z Minoru Jihirą, Managing Directorem Brother CEE. Zarówno podczas nagrania, jak i poza kamerą, usłyszałem wiele ciepłych słów na temat zespołu prowadzonego przez Piotra Bacę.
“Polski rynek, polskie biuro Brother, osiąga najlepsze wyniki. Piotr i jego zespół mają świetne relacje z partnerami i aktywnie z nimi działają” – skomentował pracę polskiego oddziału Minoru Jihira, Managing Director Brother CEE.
Nasza rozmowa dotyczyła także strategicznego spojrzenia na rynek druku i zmian, jakie widać w ofercie japońskiej firmy. Zmieniająca się oferta produktowa, w tym poszerzanie obszarów działania na np. druk etykiet, to jedna część transformacji, którą przechodzi Brother. Druga związana jest ze zrównoważonym rozwojem:
„Widzimy rosnące oczekiwanie do zwrócenia uwagi na środowisko, na zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Staramy się więc zwiększać stale udział kartridży poddawanych recycklingowi. Mamy poświęconą temu procesowi fabrykę w regionie CEE, na Słowacji. Wykorzystujemy ją aby efektywnie przetwarzać zużyte kartridże i tonery” – wyjaśnił szef firmy Brother na region CEE
Więcej o samym wydarzeniu Brother Dealer Day 2023 możesz przeczytać w naszej relacji z tego, skądinąd świetnie przygotowanego spotkania: