Polskie ePłatności przejmą większościowy pakiet właściciela mobilnej aplikacji Simapka

Polskie ePłatności podpisały umowę kupna większościowego pakietu udziału w spółce Team4U – właściciela aplikacji mobilnej dla punktów sprzedaży detalicznej znanej pod nazwą Simapka

Simapka to narzędzie dostarczające rozwiązania, pozwalające między innymi na sprzedaż doładowań GSM lub kart podarunkowych, rejestrację nowych kart SIM, przenoszenie numeru pomiędzy operatorami. Ostatnia aktualizacja aplikacji pozwoliła na możliwość korzystania z usług finansowych w tym brania pożyczek i ubezpieczenia.

„Wejście Simapki do Grupy PeP umożliwi udostępnienie naszym klientom najnowocześniejszych technologii oraz jeszcze szerszej palety usług na terminalu androidowym, co pozwoli na dywersyfikację źródeł ich przychodów. Nabycie Simapki jest silnym sygnałem kierunku rozwoju PeP. Stawiamy na kompleksowoś rozwiązań w oparciu o dopasowane do potrzeb klientów usługi dodane. Chcemy zbudować ekosystem, w którym płatność będzie tylko jednym z wielu elementów.” – powiedziała wiceprezes ds. fuzji i przejęć w Grupie Polskie ePłatności Monika Gaszewska, cytowana w komunikacie.

Spółka Polskie ePłatności specjalizuje się w przetwarzaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu nowoczesnych usług dla biznesu. Spółka zapewnia obsługę transakcji płatniczych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz realizację wielu dodatkowych usług z wykorzystaniem terminali POS. Polskie ePłatności obecnie są trzecim co do wielkości operatorem terminali płatniczych w Polsce pod względem użytkowanej liczby urządzeń. Od października 2020 PeP jest częścią Grupy Nets, która w lipcu 2021 zawarła umowę o połączeniu z włoskim dostawcą usług płatniczych Nexi.