Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Poly (dawniej Plantronics i Polycom) przedstawia Nowy Program Partnerski, oparty na najlepszych praktykach. Poly integruje swoje programy partnerskie w innowacyjny pakiet gwarantujący korzyści wszystkim partnerom.

Plantronics, Inc. („Poly” – dawniej Plantronics i Polycom) (NYSE: PLT) prezentuje dziś nowy program partnerski Poly, który łączy nagradzane wcześniej programy Polycom i Plantronics w kompleksowy i wygodny model gwarantujący korzyści wszystkim partnerom. W ramach projektu powstał ujednolicony portal, który w prosty sposób umożliwia dostęp wszystkim użytkownikom do zasobów marki, w tym do materiałów szkoleniowych i narzędzi niezbędnych do skutecznej sprzedaży.

 

„Nasz program został zaprojektowany z myślą o maksymalnych korzyściach dla partnerów.” – powiedział Nick Tidd, vice president of global channel sales w Poly. „Nasi partnerzy często wspominają, że ich sukces zależy od wyróżnienia się na tle konkurencji dzięki reputacji, świadczonym usługom i dodatkowym umiejętnościom. Naszym celem jest dostarczenie im wszystkiego, co niezbędne do osiągnięcia tego celu.”

 

Celem Poly jest być najlepszym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie komunikacja i współpraca łączy się z inteligentnymi urządzeniami i usługami. Powstały w tym celu nowy program, który skupia ponad 15 000 partnerów na całym świecie, został zaprojektowany tak, aby partnerzy, niezależnie od swojej wielkości, mogli łatwiej dostarczać klientom z którymi współpracują najbardziej atrakcyjne i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania.

 

 

Program partnerski Poly przesuwa główny nacisk z wyników finansowych na ścisłą współpracę w celu wspierania innowacji i wzrostu obydwu stron. Model ten opiera się na trzech filarach:

  • Zapewnieniu dostępu do wiedzy i regularnych szkoleń
  • Zaangażowaniu we wspieranie rozwiązań Poly
  • Wynagradzaniu, nie tylko finansowym. Dodatkowe korzyści obejmują szybkie rejestrowanie transakcji oraz możliwość śledzenia w czasie rzeczywistym pozycji partnera na karcie wyników.

 

Dodatkowo w ramach nowego programu partnerskiego znajdą się:

  • Nowy portal partnerski Poly, uruchomiony 10 kwietnia, który zastąpi Polycom Partner Connect i Plantronics Plantro.net. Będzie on intuicyjną platformą, wspierającą partnerów w ekspertyzach technicznych, sprzedaży, marketingu i podnoszeniu swoich kwalifikacji.
  • Portal partnerski Poly dostarczy również obszerną bibliotekę obrazów, zasobów marketingowych i szablonów do cobrandingu, aby ułatwić sprzedaż.
  • Poly University oferuje pełen zestaw programów nauczania według specjalności, aby pomóc partnerom w spełnieniu wymogów certyfikacji i specjalizacji. Obszerny program certyfikacji zapewnia indywidualne szkolenia w zakresie sprzedaży i przedsprzedaży w różnych kategoriach produktów i usług.
  • Narzędzia wspierające sprzedaż, w tym demonstracyjny program rabatowy.

 

„Nowy program partnerski firmy Poly pomoże naszym partnerom spojrzeć na nowo na prowadzony biznes i odnaleźć nowe sposoby na dotarcie do klientów” powiedział Ira M. Weinstein, założyciel i managing partner w firmie analitycznej Recon Research. „Wiele programów partnerskich skupia się wyłącznie na przychodach, co oczywiście faworyzuje dużych graczy w porównaniu z małymi”. Propozycja Poly to postawienie na partnerów, którzy najsilniej angażują się w promocję produktów tej marki. Nowy portal i związane z nim narzędzia wsparcia pomogą partnerom wyróżnić się na tym szybko rozwijającym się rynku”.

 

Program Partnerski Poly i Rejestracja Portalu

Wszyscy partnerzy Polycom i Plantronics otrzymają 10 kwietnia 2020 r. dostęp do portalu partnerskiego Poly, który będzie dostępny w Ameryce Północnej, a także w regionach EMEA i APAC.

 

https://itreseller.pl/itrnewpoly-podpowiada-jak-pracowac-z-domu-kiedy-towarzysza-nam-dzieci-o-tym-wyzwaniu-opowiada-jakub-abramczyk-sales-director-eastern-europe-w-poly/