Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Poly prezentuje swoje najnowsze, portfolio swoich najnowszych urządzeń Unified Communications (UC) podczas targów Call Center World (CCW) w Berlinie.

Plantronics, Inc. („Poly” – dawniej Plantronics i Polycom) zaprezentuje portfolio swoich najnowszych urządzeń Unified Communications (UC) w ramach targów Call Center World (CCW) odbywających się w marcu 2020 roku w Berlinie. Rozwiązania firmy Poly, zaprojektowane przede wszystkim z myślą o wspieraniu międzyludzkiej komunikacji będzie można oglądać na stoisku Poly C1 w hali 2.

 

„Dzięki wieloletniemu doświadczeniu mamy doskonałą znajomość potrzeb komunikacyjnych pracowników, niezależnie od tego, czy pracują z biura, domu, w podróży czy w contact center.” – podkreśla Henning Schäfer, Senior Director Sales DACH & EE w Poly. „Pracownicy i klienci nadal głównie komunikują się za pomocą połączeń głosowych, dlatego wymagają najwyższej jakości i niezawodności. Z myślą o nich Poly tworzy rozwiązania UC, które gwarantują firmie i pracownikom skuteczne narzędzia komunikacyjne, są one jednocześnie proste i intuicyjne we wdrażaniu i zarządzaniu.”

 

Podczas CCW Poly zaprezentuje następujące rozwiązania:

  • Zestawy słuchawkowe Poly Savi 8200 z serii Office i UC – rozwiązanie, które sprawdzi się nawet w najbardziej hałaśliwych biurach. Dzięki wykorzystaniu bezprzewodowej łączności i zdolności do parowania z wieloma urządzeniami naraz gwarantuje pracownikom mobilność i swobodę w ich codziennej pracy.
  • Seria Poly Voyager – najnowsze zestawy słuchawkowe z Aktywną Redukcją Szumu (ANC) pozwalają pracownikom skupić się na tym, co ważne, niezależnie od tego, czy pracują przy własnym biurku, czy poruszają się bez hałaśliwe otoczenie.
  • Seria Encore Pro – przystępne cenowo zestawy słuchawkowe, które oferują wysokiej jakości dźwięk, trwałość i komfort noszenia, dzięki czemu są idealnym rozwiązaniem dla pracowników contact center.
  • Poly Studio X – rozwiązanie typu all-in-one, natywnie współpracujące z aplikacją Zoom, pozwala zorganizować profesjonalną wideokonferencję, dzięki automatycznemu śledzeniu głosu mówiącego, tłumieniu szumów w tle i funkcji Poly MeetingAI, bez konieczności posiadania laptopa czy innego urządzenia w sali.
  • Seria CCX – to nowe telefony biurkowe wyposażone w duży, responsywny ekran dotykowy, który zapewnia bezproblemową współpracę z aplikacją MS Teams, w tym obsługę połączeń głosowych, organizację spotkań i zarządzanie kalendarzem.
  • Poly Lens – ta nowa usługa chmurowa, stworzona z myślą o efektywnym zarządzaniu urządzeniami Poly. Rozwiązanie to pozwala na wgląd w to, jak urządzenia Poly są rzeczywiście wykorzystywane, aby zapewnić działom IT większą kontrolę i pozwolić na optymalizację procesów obiegu informacji.

 

„Komunikacja zunifikowana (UC) wciąż się rozwija i znajduje zastosowanie we wszystkich gałęziach przemysłu. Biura obsługi klienta chcą, żeby kontakt z konsumentem był spersonalizowany i osobisty. Technologia UC wspiera tworzenie pozytywnych doświadczeń klienta, a pracownikom dostarcza nowoczesne rozwiązania ułatwiające pracę. Aktualnie UC to nie tylko połączenia głosowe i zestawy słuchawkowe. Dziś to także połączenia wideo, które ułatwiają pozyskiwanie klientów, a także współpracę pomiędzy pracownikami firmy”, powiedziała Stephanie Watson, General Manager, MZA Ltd.

 

Podczas CCW 2020 firma Poly dołącza do grona prelegentów na głównej scenie. O 15:00 na forum wystawowym w hali 2, Gerrit Lipgens, Sales Manager Germany, Strategic Resellers w Poly opowie o nowych rozwiązaniach UC firmy.

 

https://itreseller.pl/itrnewpoly-dawniej-plantronics-and-polycom-oglosilo-ze-jest-w-stanie-dostarczyc-kazdej-europejskiej-firmie-rozwiazania-do-przeprowadzania-telekonferencji-na-platformie-zoom-room-w-ciagu-dwoch-dni/