Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ponad połowa urządzeń Apple sprzedawana w Polsce pochodzi od jednego dystrybutora. AB S.A. dominuje na rynku.

Przy okazji podawania wyników kwartalnych za Q4 roku fiskalnego 2020/2021, AB S.A podzieliło się wieloma szczegółami dotyczącymi tego, jak przez ostatnie miesiące wyglądał biznes wrocławskiej firmy. Potwierdza się przy tym, że nagroda IT Champion 2021 „Dystrybutor roku” jest w pełni zasłużona. Jest jednak jeden szczegół, wśród udostępnionych przez AB danych, który zwrócił moją uwagę – udział w sprzedaży rozwiązań Apple. 

Umiejętność przewidywania trendów rynkowych, także tych panujących wśród zwykłych konsumentów, to cenna zdolność dla dystrybutora. AB S.A. zdaje się taką cechę posiadać, a przynajmniej sprawia takie wrażenie. Od pewnego czasu wrocławska firma coraz silniej zaznacza swoją pozycję jako dystrybutora sprzętu Apple, poświęcając tej marce więcej uwagi. Przykładem tego zaangażowania jest program iLeader, o którym rozmawialiśmy na początku roku z Pawłem Klimkiem, product managerem Apple w AB. 

Widać, że ów program przynosi efekty. AB S.A., informując o wynikach za Q4 roku fiskalnego 2020/2021 podało, że udział firmy w sprzedaży w Polsce sprzętu Apple wyniósł aż 55%. 

Jest to istotne o tyle, że mówimy o wyjątkowej marce, o bardzo wiernej klienteli, funkcjonującej w obrębie własnego ekosystemu. Użytkownicy korzystający np. z iPhone’ów, często sięgną też po iPad lub laptopy MacBook.

 

Grupa AB z rekordowymi, rocznymi wynikami finansowymi! O blisko 3 mld zł wzrosły przychody Grupy AB w zakończonym roku finansowym 2020/2021, osiągając ponad 13 mld złotych!