Procter & Gamble na CES w Las Vegas, zaprezentowało wiodące innowacje marek Gillette, Oral-B, Crest i Tide.

Na wirtualnej platformie LifeLab firma Procter & Gamble zaprezentowała innowacje zainspirowane przez konsumentów, które ułatwiają codzienne czynności, od golenia po pranie ubrań, budując jednocześnie bardziej zrównoważoną przyszłość z kultowymi markami takimi jak Gillette, Oral-B, Crest i Tide.

Przed rozpoczęciem targów firma ogłosiła zmianę swojej obecności z fizycznej na wirtualną. Wystawa P&G LifeLab odbyła się w całości online na stronie PGLifeLab.com. Eksperci P&G podzielili się najnowszymi informacjami dotyczącymi prezentowanych innowacji.

  • GilletteLabs Bugatti Special Edition, czyli efekt spotkania pierwszej na świecie maszynki do golenia z funkcją podgrzewania, z legendą motoryzacji oraz GilletteLabs with Exfoliating Bar, maszynki do golenia z paskiem peelingującym, który oczyszcza skórę z zanieczyszczeń przed przyłożeniem ostrza, zapewniając jednoczesną pielęgnację skóry i najwyższą jakość golenia.
  • W dziedzinie higieny jamy ustnej P&G prezentuje  Oral-B Series 4 i Series 5 – inteligentne szczoteczki do zębów, które pozwalają jeszcze lepiej o zadbać zdrowie jamy ustnej. Ponadto marka zapowiada Oral-B iO 10, kolejną przełomową odsłonę tej innowacyjnej serii szczoteczek.
  • Tide zmniejsza negatywny wpływ prania na środowisko. Tide to pierwszy produkt do prania w przestrzeni kosmicznej, z którego jeszcze w tym roku skorzystają astronauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.
  • Produkty z kategorii Beauty P&G powracają na CES po raz pierwszy od 2019 roku, prezentując w BeautySPHERE cele oraz osiągnięcia w ramach programu Responsible Beauty, będącego platformą działania produktów z obszaru pielęgnacji urody, na rzecz zrównoważonego rozwoju.

 

W P&G nieustannie dążymy do tworzenia innowacji, które poprawią życie konsumentów na całym świecie – komentuje Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. Cieszymy się z naszej wirtualnej obecności na CES 2022. Jest to dla nas możliwość zaprezentowania nowych produktów i usług, które powstały dzięki inspiracji konsumentów, jak również innowacji, które odpowiadają na aktualne wyzwania, takie jak zrównoważony rozwój.

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!