Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Prognoza rocznych przychodów Adobe wywołuje obawy o opóźnione zwroty z inwestycji w AI

Chociaż Adobe prognozowało silny wzrost w II połowie roku w czerwcu, co najmniej siedem domów maklerskich obniżyło ceny akcji spółki po ogłoszeniu prognozy przychodów. 

Akcje Adobe spadły w czwartek o prawie 10% w handlu przedsesyjnym po tym, jak producent Photoshop przedstawił pesymistyczną prognozę przychodów na cały rok. Nisko zawieszona poprzeczka wywołała obawy, że na zwroty z inwestycji w AI w aplikacje programowe firmy będzie trzeba czekać dłużej, niż zakładano.

Po niedawnym wydaniu narzędzi programowych związanych ze sztuczną inteligencją, Adobe dokonuje znaczących inwestycji w technologie generowania obrazu i wideo oparte na sztucznej inteligencji, dając swoją odpowiedź na rosnącą konkurencję ze strony dobrze skapitalizowanych start-upów, takich jak Stability AI i Midjourney. Postępy Adobe w technologii generowania wideo sprawiają dodatkowo, że staje w szranki z Sora, należącą do OpenAI.

Firma z siedzibą w San Jose w Kalifornii w środę prognozowała roczne przychody w roku fiskalnym 2025 w przedziale od 23,30 do 23,55 miliarda dolarów, w porównaniu ze średnią prognozą analityków wynoszącą 23,78 miliarda dolarów, zgodnie z danymi zebranymi przez LSEG.

Akcje firmy spadły w tym roku o około 8%, w porównaniu z 27,6% wzrostem indeksu S&P 500. Wskaźnik ceny do zysku spółki w perspektywie 12 miesięcy wynosi 26,46, podczas gdy w przypadku Autodesk wynosi on 33,63.