Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Progress uwzględniony przez Gartnera w raporcie Magic Quadrant™ 2022 dla platform cyfrowych doświadczeń.

Progress, doceniany dostawca oprogramowania związanego z infrastrukturą, został jednym z 16 dostawców platform cyfrowych doświadczeń (Digital Experience Platforms) wymienionych w raporcie Gartner Magic Quadrant 2022. Ocena opierała się na określonych kryteriach, które odzwierciedlają ogólną kompletność wizji firmy i możliwości jej realizacji w odniesieniu do platformy Progress® Sitefinity DX®.

Gartner definiuje platformę cyfrowych doświadczeń (DXP) jako „dobrze zintegrowany i spójny zestaw technologii zaprojektowanych w celu umożliwienia komponowania, zarządzania, dostarczania i optymalizacji kontekstowych doświadczeń cyfrowych w ramach ścieżki klienta”.

Klienci coraz częściej zamiast pakietów DXP jednego dostawcy wybierają ekosystemy zintegrowanych, najlepszych w swojej klasie platform. Na czele tej ewolucji stoi postęp, zapewniając przedsiębiorstwom przyjazną dla użytkownika alternatywę dla złożonych, drogich i monolitycznych technologii. To, co firma Progress rozpoczęła wprowadzając na rynek Sitefinity CMS lata temu, przekształciło się w szerszą wizję kompletności wraz z wydaniem Sitefinity DX — zwinnej, elastycznej i rozszerzalnej platformy, z której organizacje mogą korzystać do tworzenia własnych rozwiązań DXP, wybierając, które funkcje wspierają ich unikalne wyzwania biznesowe i priorytety tworzenia komponowalnych doświadczeń cyfrowych.

 

„Wszystko, co robi Progress, opiera się na sprostaniu wyzwaniom, przed którymi codziennie stają nasi klienci” — powiedział John Ainsworth, EVP Enterprise Application Experience Products, Progress. „Jako rdzeń komponowalnego DXP, Sitefinity DX zapewnia organizacjom potężne rozwiązanie — bez nadmiernej złożoności i kosztów — do tworzenia cyfrowych doświadczeń, które napędzają biznes. Wierzymy, że bycie jednym z zaledwie 16 dostawców w raporcie Gartner Magic Quadrant potwierdza naszą strategię DX i naszą zdolność do wzmacniania klientów w uwalnianiu ich cyfrowego potencjału”.

 

Sitefinity DX to działająca w chmurze, komponowalna platforma do obsługi cyfrowej, która rewolucjonizuje ścieżkę klienta, zwiększając możliwości obsługi wielokanałowej dzięki wysoce skalowalnemu, mało złożonemu i opartemu na wartości podejściu. Dzięki platformie Sitefinity organizacje mogą tworzyć i zarządzać innowacyjnymi, angażującymi i spersonalizowanymi doświadczeniami klientów z funkcjami usprawniającymi zadania marketingowe i programistyczne, upraszczającymi typowe wyzwania techniczne, oferując wyższą wartość przy bardzo konkurencyjnych kosztach.

W ubiegłym roku Sitefinity DX zdobyło kilka wyróżnień na podstawie zweryfikowanych recenzji użytkowników. Ostatnio produkt został ogłoszony zwycięzcą G2 2022 Best Software Awards i Liderem w G2 Winter 2022 Grid® for Digital Experience Platform, z najwyższym wynikiem liczby użytkowników dla DXP. Oprócz tego, że produkt został uwzględniony w tegorocznym Magic Quadrant, otrzymał również wiele pozytywnych opinii Gartner Peer Insights, na przykład:

 

„Sitefinity wciąż wprowadza innowacje i oferuje opłacalne, gotowe rozwiązanie DXP dla przedsiębiorstw. Sitefinity to znacznie więcej niż system CMS dostarczający wysokiej jakości wglądu w ścieżki użytkowników, jest to łatwo rozszerzalna i dobrze obsługiwalna baza kodu, która pozwala naszemu zespołowi programistów na wprowadzanie innowacji i tworzenie znaczących interakcji z naszą społecznością.” — specjalista ds. innowacji, ochrona zdrowia.

 

„Sitefinity to doskonały wybór dla naszego zespołu, ponieważ skonsolidowaliśmy globalną obecność w sieci i portale ponad 16 marek w 14 językach i wielu regionach w jednym DXP. Skupienie wysiłków na jednej platformie pozwala nam skutecznie wprowadzać innowacje i ulepszać doświadczenie klienta w szybkim tempie.” – lider doświadczenia klienta, branża produkcyjna.

 

„Moje ogólne doświadczenie z Progress Sitefinity było świetne, a jego wydajność była znakomita w czasie, kiedy z nim pracowałem. Dzięki prostym i interaktywnym modułom tworzenia i zarządzania treścią możemy w ciągu kilku minut stworzyć wciągające doświadczenia cyfrowe”. – specjalista ds. aplikacji, branża usługowa.

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!