Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Przed nami rekordowy tydzień zakupów online! Sprzedawcy muszą być gotowi na wzrost ruchu w zbliżającym się sezonie wzmożonych wyprzedaży

Konsumenci na całym świecie planują w tym roku największe dotychczas zakupy świąteczne przez Internet – wynika z badania Cisco AppDynamics. Ankietowani spodziewają się, że blisko 60 proc. wydatków w okresie Black Friday/Cyber Monday, zostanie zrealizowanych online (w porównaniu do 53 proc. w ubiegłym roku). Wyniki badań stanowią wyraźne przypomnienie o znaczeniu wydajności i dostępności aplikacji sklepowych podczas najbardziej ruchliwych i najważniejszych tygodni w kalendarzach sprzedających.

Szukając świetnych okazji, internetowi konsumenci będą w tym roku jeszcze mniej wyrozumiali niż zwykle. Dwie trzecie kupujących twierdzi, że niezależnie od tego, jak dobre są oferty sprzedawców detalicznych, nie ma usprawiedliwienia dla niskiej wydajności sklepowych aplikacji.

 

Zakupy świątecznych prezentów za pośrednictwem sieci coraz popularniejsze

Wraz z rosnącymi kosztami życia, konsumenci coraz częściej starają się korzystać z rabatów i ofert podczas wielkich zakupów. W tym roku ankietowani preferują zakupy przez internet, ponieważ wierzą, że mogą w ten sposób oszczędzić (48 proc. konsumentów), mieć większy wybór (42 proc.) oraz uniknąć panicznych zakupów na ostatnią chwilę (31 proc.).

43 proc. uczestników badania spodziewa się zrobić więcej zakupów świątecznych online (za pośrednictwem aplikacji i usług cyfrowych) w porównaniu do ubiegłego roku, w przeciwieństwie do zaledwie 13%, którzy odwrócą się od szukania okazji w sieci. Niezależnie od tego, czy chodzi o zakup żywności na spotkania rodzinne, artykułów gospodarstwa domowego czy prezentów dla przyjaciół, klienci będą wydawać więcej pieniędzy w Internecie w nadchodzących tygodniach.

Dla sprzedawców internetowych stanowi to niepowtarzalną szansę na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie przychodów, ale właściciele aplikacji muszą zdawać sobie sprawę, że konsumenci nie tylko szukają w tym roku świetnych okazji – oczekują również najwyższej klasy doświadczeń cyfrowych.

 

Marki mają tylko jedną szansę w tym sezonie świątecznym

Badanie przeprowadzone wśród ponad 12 000 osób w 12 krajach pokazuje, że oczekiwania konsumentów dotyczące jakości obsługi stale rosną, a reakcje klientów, gdy napotykają słabo działające aplikacje stają się coraz bardziej stanowcze.

64 proc. konsumentów twierdzi, że jeżeli aplikacje i usługi cyfrowe, których będą używać do robienia zakupów świątecznych w tym roku, zawiodą, spowoduje to u nich uczucie niepokoju a nawet złości.

Kupujący online nie znoszą powolnych lub źle działających aplikacji – szczególnie w okresie przedświątecznym, gdy czują presję znalezienia najlepszych prezentów. Ponad połowa (58 proc.) konsumentów twierdzi, że marki będą miały tylko jedną szansę, aby przyciągnąć ich uwagę w tym sezonie świątecznym, a jeśli ich usługa cyfrowa lub aplikacja nie będzie działać dobrze, nie skorzystają z ich usług ponownie.

Jakakolwiek dobra wola zniknie w momencie, gdy konsumenci napotkają złe doświadczenia cyfrowe – po prostu odwrócą się od danej marki i pójdą do konkurencji.

Istnieje też ryzyko, że trend zakupów online może zostać łatwo odwrócony, jeśli konsumenci nie otrzymają oczekiwanego poziomu obsługi klienta. 71 proc. respondentów stwierdziło, że jeśli aplikacje i usługi cyfrowe nie spełnią ich oczekiwań, będą skłonni wrócić do zakupów w sklepie stacjonarnym.

 

„Sprzedawcy detaliczni potrzebują obserwowalności aplikacji, aby wykorzystać szansę na zwiększenie przychodów w okresie świątecznym. Ich zespoły IT są w pełni świadome potrzeby skupienia się na dostępności i wydajności aplikacji w tym kluczowym okresie. Jednak w sytuacji, gdy informatycy we wszystkich sektorach zarządzają coraz bardziej złożonymi i rozproszonymi środowiskami hybrydowymi, optymalizacja dostępności i wydajności aplikacji staje się coraz większym wyzwaniem” – mówi James Harvey, CTO Cisco AppDynamics w regionie EMEA.

 

Szybkie wdrażanie natywnych technologii chmurowych umożliwia sprzedawcom detalicznym przyspieszenie tempa innowacji, ale wiele zespołów IT nie ma obecnie widoczności i wglądu, których potrzebują do monitorowania i zarządzania wydajnością w środowiskach Kubernetes.

 

„Sprzedawcy detaliczni potrzebują zatem rozwiązania w zakresie obserwowalności aplikacji, które zapewnia elastyczność obejmującą zarówno środowiska natywne dla chmury, jak i środowiska lokalne – z danymi telemetrycznymi ze środowisk natywnych dla chmury i jednostkami opartymi na agentach w starszych aplikacjach, które są pozyskiwane na tej samej platformie” – kontynuuje James Harvey z Cisco AppDynamics „Obserwowalność aplikacji zapewnia jedno źródło prawdy dla wszystkich technologów, umożliwiając zespołom IT integrację danych o dostępności i wydajności aplikacji z bezpieczeństwem w całym cyklu życia aplikacji oraz ułatwiając technologom szybkie wykrywanie i naprawianie problemów.”

 

Obserwowalność aplikacji pozwala zespołom IT przyjąć bardziej proaktywne podejście do zarządzania nowoczesnymi środowiskami aplikacji, uzyskując dostęp do głębszego wglądu w celu rozwiązania problemów z wydajnością, zanim wpłyną one na klientów.

Wraz z rosnącymi, świątecznymi budżetami na zakupy online, handel detaliczny stoi przed ogromną szansą. Aby to osiągnąć, sklepowe aplikacje i usługi cyfrowe muszą przez cały czas działać z najwyższą wydajnością. Konsumenci będą chcieli kupować tylko od tych marek, które połączą świetne oferty z najwyższą jakością doświadczeń cyfrowych.

 

„Schneider Electric pomaga budować bardziej zrównoważoną przyszłość” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Małgorzata Kasperska, wiceprezeska Schneider Electric – Secure Power Division MEE Cluster PL/CZ/SK/UA