Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Przychody Tencent Music wzrosły o 18%, przewyższając szacunki analityków. Chiński gigant osiąga znakomite wyniki, ale wkrótce może się to skończyć.

Muzyczna część Tencentu, firma Tencent Music Entertainment Group (TME) podała, że jej kwartalne przychody wzrosły o 18%, przewyższając szacunki analityków z Wall Street. Jest to efekt przeniesienia większej części usług za paywall i zwiększenia liczby płatnych subskrybentów o ponad połowę.

Akcje firmy wzrosły o 2,4% po tym, jak podano, że przychody w drugim kwartale wzrosły do ​​6,93 miliarda juanów (997 milionów dolarów). Kontrolowana przez chińskiego giganta technologicznego Tencent Holdings, kapitalizacja TME na nowojorskiej giełdzie wynosi około 26 miliardów dolarów. TME podało, że za kwartał zakończony 30 czerwca płatni użytkownicy serwisu muzycznego wzrosła o 52% do 47,1 miliona, co oznacza, że Q2 2020 jest kwartałem najszybszego wzrostu w historii TME. Zysk netto przypadający akcjonariuszom wzrósł o 1,3% do 939 milionów juanów (135 milionów dolarów) względem 927 milionów juanów rok wcześniej.

Dobre wyniki firmy pojawiają się w obliczu rosnącego napięcia między Pekinem i Waszyngtonem, które skutkują zapowiedzią zakazu dotyczącego m.in. Tencentu właśnie. Dyrektor wykonawczy Tencent Music twierdzi, że spekulacje na temat wycofania usług TME z rynku w USA są przedwczesne.

47,1 milionów użytkowników to oczywiście dużo, ale w porównaniu z głównym konkurentem – Spotify, liczącym sobie 138 milionów użytkowników według danych za ostatni kwartał, wydaje się wartością niewielką. Należy jednak zauważyć, że TME rośnie znacznie szybciej. W przeciwieństwie do Spotify, TME tylko część swoich przychodów generuje z abonamentów muzycznych i opiera się w dużej mierze na usługach popularnych w Chinach, takich jak karaoke online i transmisje na żywo.

https://itreseller.pl/itrnewdonald-trump-zaognia-konflikt-z-chinami-szykujac-zakazy-wobec-najwiekszych-chinskich-firm-technologicznych-tym-razem-celem-nie-jest-huawei-a-m-in-tencent/