Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

QNAP zdecydowała się na rozszerzenie gwarancji usług serwisowych Next Business Day oraz Next Business Day Onsite – od teraz obejmuje ona również awarie dysków.

Firma QNAP zdecydowała się na rozszerzenie usług serwisowych Next Business Day oraz Next Business Day Onsite, w ramach których w razie awarii serwera QNAP NAS użytkownicy mogą liczyć na rozwiązanie ich problemu w następny dzień roboczy. Od teraz istnieje możliwość wykupienia takiej gwarancji nie tylko na sam serwer, ale również na zamontowane w nim wybrane modele dysków Ultrastar – dzięki czemu klient może mieć pewność, że niezależnie od tego, jaki problem wystąpi, QNAP będzie w stanie go sprawnie rozwiązać.

 

Idea obsługi serwisowej w modelu Next Business Day/Next Business Day Onsite jest prosta i klarowna – klienci, którzy zdecydują się na wykupienie tych usług mają pewność, że w przypadku awarii jednostki QNAP NAS specjaliści z QNAP najpóźniej w następny dzień roboczy rozwiążą problem (poprzez usunięcie awarii lub dostarczenie jednostki zastępczej).

 

Dzięki nowej usłudze serwisowej QNAP klienci, którzy zdecydowali się na wykupienie gwarancji Next Business Day/Next Business Day Onsite na serwer QNAP NAS, mogą rozszerzyć ją również na wybrane dyski HDD (ich listę znaleźć można poniżej). Rodzaj gwarancji na dyski – Next Business Day/Next Business Day Onsite (pierwszy wariant to usługa realizowana w centrum serwisowym QNAP, drugi – w siedzibie klienta) zależy od tego, jaki wariant ochrony klient wybrał w przypadku serwera QNAP.

 

„Taka usługa jest niezbędna np. w przypadku firm, które wykorzystują nowoczesne serwery QNAP NAS do obsługi swoich kluczowych aplikacji i procesów biznesowych. U nich nasze NAS-y po prostu muszą działać sprawnie, a wszelkie problemy muszą być rozwiązywane natychmiast” – wyjaśnia Grzegorz Bielawski, Country Manager QNAP Polska. „Dotyczy to zarówno samego serwera NAS, jak i zamontowanych w nim dysków, dlatego też zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszego programu serwisowego i zaoferowanie klientom wsparcia na podobnych zasadach również w przypadku wystąpienia awarii dysków Ultrastar.”

 

Gwarancja dla dysków twardych obowiązuje przez 5 lat i jest powiązana z czasem ochrony serwera QNAP NAS. Rozszerzona gwarancja dla dysków będzie obowiązywała w takim samym zakresie, jak gwarancja na urządzenie podstawowe. Nie jest możliwe wykupienie różnych pakietów np. NBD dla NAS i NBD onsite dla dysków lub odwrotnie. Gwarancje rozszerzone dla NAS i dysków będą miały taki sam okres obowiązywania.

 

Co istotne, QNAP nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży dysków twardych – z gwarancji będą mogli skorzystać klienci, którzy kupują serwery i dyski za pośrednictwem dystrybutorów bądź resellerów. Aby gwarancja NBD/NBD Onsite mogła obowiązywać dla danego dysku, musi on zostać sprawdzony przez przedstawiciela QNAP. Po zamontowaniu dysku w NAS, uprawniony przedstawiciel połączy się zdalnie (po uprzednim ustaleniu daty i godziny takiego połączenia) z NAS aby wykonać test S.M.A.R.T. dysków twardych oraz potwierdzić, że dyski są nowe. Jeśli testy przebiegną prawidłowo, rozpocznie się obowiązywanie rozszerzonej gwarancji. Wymagane będzie również zarejestrowanie numerów seryjnych dysków, które podlegać będą gwarancji.

 

Pakiety gwarancji NBD/NBD onsite można zakupić dla podanych modeli dysków twardych Ultrastar:

– Ultrastar DC HA210 HUS722T1TALA604 SATA 3.5″ 1TB

– Ultrastar DC HA210 HUS722T2TALA604 SATA 3.5″ 2TB

– Ultrastar DC HC310 HUS726T4TALE6L4 SATA 3.5″ 4TB

– Ultrastar DC HC310 HUS726T6TALE6L4 SATA 3.5″ 6TB

– Ultrastar DC HC320 HUS728T8TALE6L4 SATA 3.5″ 8TB

– Ultrastar DC HC510 HUH721010ALE604 SATA 3.5″ 10TB

– Ultrastar DC HC510 HUH721010ALE600 SATA 3.5″ 10TB

– Ultrastar DC HC520 HUH721212ALE600 SATA 3.5″ 12TB

– Ultrastar DC HC520 HUH721212ALE604 SATA 3.5″ 12TB

– Ultrastar DC HC530 WUH721414ALE6L4 SATA 3.5″ 14TB

– Ultrastar DC HC310 HUS726T4TAL5204 SAS 3.5″ 4TB

– Ultrastar DC HC310 HUS726T6TAL5204 SAS 3.5″ 6TB

– Ultrastar DC HC320 HUS728T8TAL5204 SAS 3.5″ 8TB

– Ultrastar DC HC520 HUH721212AL5200 SAS 3.5″ 12TB

– Ultrastar DC HC530 WUH721414AL5204 SAS 3.5″ 14TB

 

Więcej informacji można uzyskać u Partnerów QNAP.