Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale firmy Microsoft, jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy.

Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.

 

„Transformacja firmy Microsoft, ale przede wszystkim naszych klientów i partnerów, już od dawna nie jest kwestią tylko technologii. To zmiana myślenia o ludziach, kulturze pracy i biznesie w jego różnych wymiarach. Technologia jest narzędziem, które tę transformację przyspiesza i czyni bardziej skuteczną. Dlatego tym bardziej cieszę się, że wracam do działu Marketing & Operations w tak ważnym dla całego rynku i Microsoft momencie, w czasach rozwoju inwestycji Polskiej Doliny Cyfrowej, pierwszego w Polsce i regionie CEE centrum przetwarzania danych. Jestem pewny, że właśnie to przedsięwzięcie oraz idące za nim programy zwiększania kompetencji cyfrowych pracowników polskich firm, partnerów Microsoft i studentów, otworzą szereg nowych szans dla polskich przedsiębiorstw. W efekcie pozwolą nam dołożyć kolejną cegiełkę do rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce” – mówi Rafał Albin, Dyrektor Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft.

 

Rafal Albin dołączył do Microsoft ponad 11 lat temu i zajmował różne stanowiska kierownicze w kraju i regionie. W tym czasie z powodzeniem realizował projekty na rzecz upowszechnienia technologii chmurowej, współpracując z klientami, partnerami i środowiskiem deweloperów. Swoją pracę w Microsoft rozpoczął obejmując stanowisko kierownika grupy produktowej Windows. Od 2013 roku kierował zespołem Nowych Technologii (Developer Experience) odpowiedzialnym za wprowadzanie na rynek najnowszych rozwiązań firmy oraz transformację i rozwój współpracy ze środowiskami deweloperskimi i przedsiębiorstwami tworzącymi oprogramowanie w oparciu o technologię Microsoft (ISV). Od 2016 roku był odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań konsumenckich na terenie Polski oraz Rumunii. Będąc Członkiem Zarządu polskiego oddziału Microsoft należał również do kierownictwa działu Consumer and Devices Sale w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ostatnio, jako CEE Enterprise Channel Management Lead, Rafał Albin wspierał proces transformacji cyfrowej klientów Microsoft w ramach kanału partnerskiego w tym regionie.

 

Nowy Dyrektor Marketingu i Operacji w Microsoft Polska jest związany z branżą IT od 1999 roku. Początkowo prowadził własną firmę dostarczającą i wdrażającą oprogramowanie oraz usługi IT w przedsiębiorstwach z sektora MŚP. W kolejnych latach Rafał Albin był związany z rynkiem dystrybucyjnym będąc odpowiedzialnym za szereg obszarów zarówno na poziomie krajowym jak i regionalnym.

 

Rafał Albin jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Politechniki Wrocławskiej.

 

https://itreseller.pl/itrnewgoogle-oraz-microsoft-poinformowaly-ostatnio-ze-zainwestuja-w-centra-danych-w-polsce-lacznie-okolo-12-miliardow-zlotych-czy-polska-stanie-sie-cyfrowym-hubem-europy-srodkowo-wschodniej/