Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Raport Global Marketing Trends 2020. Jak chronić autentyczność w erze technologii cyfrowych? Raport Deloitte prezentuje siedem kluczowych trendów, które czynią z człowieka kluczowy czynnik działalności firmy.

Coraz większe uzależnienie od technologii cyfrowych stwarza potrzebę tworzenia związków między markami a klientami, pracownikami i partnerami. To okazja, aby budować lojalność interesariuszy, zwiększać ich zaangażowanie i napędzać rozwój marki.

 

W niniejszym raporcie pokazujemy, w jaki sposób marki powinny poruszać się w coraz bardziej zdigitalizowanym środowisku gospodarczym i społecznym by móc zachować – albo nawet podkreślić – swój „ludzki” aspekt. Przeprowadziliśmy rozmowy z ponad 80 ekspertami na całym świecie, co pozwoliło nam wskazać siedem kluczowych trendów, które trzeba będzie uwzględnić w ciągu kolejnych 18-24 miesięcy, aby zachować wrażliwość na czynnik społeczny i ludzki. Raport łączy wyniki nowo przeprowadzonych badań wnioski z przeglądu literatury fachowej oraz historie firm z różnych branż. W raporcie przedstawione jest i omówiono siedem trendów: celowość, doświadczenie w kontaktach międzyludzkich, fuzję, zaufanie, zaangażowanie, talent i zwinność.

Poznanie oczekiwań konsumentów, dotyczących interakcji z markami, oraz dzielenie się aktualnymi spostrzeżeniami i wynikami badań z naszymi klientami, aby umożliwić im kształtowanie doświadczenia klientów i pracowników z myślą o człowieku, uznaliśmy za swoją misję. W raporcie „Global Marketing Trends” znajdują się wskazówki, jak odpowiednio dostosować podejście marketingowe, przyciągnąć wysokiej klasy specjalistów i stymulować wzrost” – mówi Jan Kisielewski, Dyrektor w Deloitte Digital.

 

Raport pozwala na lepsze zrozumienie i sklasyfikowanie tego, jak rady nadzorcze postrzegają powierzone im obowiązki, identyfikuje oczekiwania, jakie wobec rad mają różne grupy akcjonariuszy, a także ocenia wpływ tych oczekiwań na kształt ładu korporacyjnego w organizacji. Punktem wyjścia do jego realizacji stała się analiza obowiązujących ram formalno–prawnych, które regulują sposób działania nadzoru korporacyjnego w spółkach.

 

„Postęp technologiczny wpływa na wszystkich – od kierownictwa po pracowników na „pierwszej linii frontu”. Raport przedstawia sposoby poruszania się w coraz bardziej zdigitalizowanym środowisku gospodarczym i społecznym w sposób, gwarantujący autentyczność marek i kultywowanie ich „ludzkiego” aspektu. Żyjemy w dobie bezprecedensowych innowacji technologicznych, w której tylko jeden czynnik pozostaje taki sam: czynnik ludzki. Stawiając człowieka w centrum uwagi, przedsiębiorstwa będą w stanie dostosować się do postępującej cyfryzacji biznesu, gospodarki i społeczeństwa i będą mogły wywierać pozytywny wpływ na swoje otoczenie” – mówi Patrycja Venulet, Dyrektor w Deloitte.

 

Siedem kluczowych trendów, które czynią z człowieka kluczowy czynnik działalności firmy

Klienci oczekują, że będą traktowani jak ludzie, a nie jak liczby. Chcą też, aby marki miały ludzką twarz i charakteryzowały się pewnymi cechami – niezmiennością i przejrzystością wartości, spójnością działań i autentyzmem intencji. Opisane tu trendy wynikają właśnie z takiego podejścia.

1. Celowość: autentyzm przede wszystkim

Firmy, które kierują się określonym celem, zyskują lojalność interesariuszy, dają im poczucie sensu i tworzą spójny przekaz. Celowość działań wyróżnia markę spośród innych – pozwala łączyć ludzi pomimo sztywnych struktur organizacyjnych, realizować skuteczną strategię zaangażowania i czerpać korzyści z różnorodności.

 

2. Doświadczenia w kontaktach międzyludzkich: zaspokajanie ludzkich potrzeb

Brak czynnika ludzkiego w świecie cyfrowych interakcji może powodować poczucie wyobcowania i niespełnienia. Złagodzić je można, koncentrując się na ludzkich doświadczeniach – zaspokajając potrzebę tworzenia związków poprzez sformułowanie wspólnego celu, który zjednoczy klientów, pracowników i partnerów.

 

3. Fuzja: nowe połączenia między gałęziami gospodarki

Zasadnicze różnice między branżami zanikają, przez co powstają otwarte ekosystemy biznesowe. W obliczu fuzji przedsiębiorstwa szukają nowych, mniej konwencjonalnych sposobów na obsługę klienta, przewidywanie przełomowych zmian i współpracę z dawną konkurencją.

 

4. Zaufanie: bezpieczeństwo w dobie łączności cyfrowej

Klienci, regulatorzy i media oczekują otwartości, szczerości i spójności we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Potrzebna jest infrastruktura, która jednocześnie chroni to, co jest najważniejsze dla interesariuszy, i wykrywa zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, ochrony danych, zgodności z przepisami i reputacji.

 

5. Zaangażowanie: większy udział klientów

Dzięki zintensyfikowanej interakcji z klientami, przedsiębiorstwa zyskują przewagę konkurencyjną, budują lojalność i zwiększają wartość marki w całym cyklu życia produktów i klientów. Wiele czołowych marek angażuje konsumentów w roli ambasadorów, influencerów, rzeczników, współpracowników, a nawet innowatorów.

 

6. Talent: najważniejszy atut przedsiębiorstwa

Przedsiębiorstwa, które dostrzegają wagę doświadczeń każdego interesariusza, stawiają człowieka w centrum uwagi. Łącząc i tworząc nowe role, niwelują bariery i podnoszą jakość doświadczenia klientów, pracowników i partnerów.

 

7. Zwinność: szybkość reagowania

Zwinność – to koncepcja z dziedziny programowania. Oznacza zarówno pewne ramy działania, jak i stan umysłu. Pozwala tak zmienić wewnętrzne działania organizacji, by umożliwić błyskawiczne tworzenie treści i angażowanie się w dialog między uczestnikami rynku w kluczowych momentach.

 

Zarejestruj się i pobierz raport: Global Marketing Trends 2020

 

https://itreseller.pl/itrnewdeloitte-digital-rozwija-swoje-kompetencje-w-obszarze-transformacji-cyfrowej-dla-firm-z-sektora-ubezpieczeniowego-marcin-warszewski-nowym-dyrektorem-w-deloitte-digital/