Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

RAZER ogłasza współpracę z TENCENT – Wiodąca na świecie marka lifestylowa dla graczy łączy siły na polu gier mobilnych z największą na świecie platformą gamingową.

Firma Razer, wiodąca na świecie marka lifestylowa dla graczy, poinformowała dzisiaj o rozpoczęciu współpracy z Tencent Holdings Limited („Tencent”), czołowym dostawcą usług internetowych o wartości dodanej w Chinach. Współpraca ma pozwolić na przeniesienie mobilnej rozgrywki na jeszcze wyższy poziom. Obie firmy skorzystają ze swoich mocnych stron, aby obsłużyć 2,4 miliarda aktywnych graczy na świecie i poszerzyć możliwości sprzętu, oprogramowania i usług mobilnych. Tencent to światowy wydawca popularnych hitów mobilnych, takich jak PUBG Mobile oraz Honor of Kings (na innych rynkach znany również jako Arena of Valor).

 

W 2017 roku Razer przedstawił pierwszy na świecie smartfon przeznaczony do gier, tworząc tym samym zupełnie nową kategorię smartfonów gamingowych. W jego ślady szybko poszły inne firmy, prezentując podobne urządzenia. Obecnie strategia Razera związana z grami mobilnymi wchodzi na wyższy poziom, skupiając się na ekosystemowym podejściu do tego segmentu rynku.

 

 „Segment gier mobilnych rośnie w niesamowitym tempie, a my, jako Razer, jesteśmy przygotowani na bycie liderem w tym obszarze. Pracowaliśmy z Tencentem od 2008 roku i cieszymy się, że możemy teraz nawiązać z nimi bliższą współpracę, aby wspólnie stanąć na czele przyszłych innowacji” – powiedział Min-Liang Tan, współzałożyciel i CEO Razera. „Dzięki połączeniu naszych mocnych stron mamy zamiar naładować energią przemysł gier mobilnych”.

 

Trzy obszary współpracy

Współpraca między Tencent i Razerem będzie koncentrować się na następujących obszarach:

 

1. Sprzęt

Tencent będzie ściśle współpracować z Razerem nad optymalizacją swoich gier pod kątem urządzeń Razera, włączając w to smartfon Phone oraz akcesoria mobilne takie, jak kontrolery do urządzeń tego typu zaprojektowane przez Razera.

 

2. Oprogramowanie

Obie firmy będą wspólnie pracować nad optymalizacją gier mobilnych Tencenta pod oprogramowanie mobilne Razera oraz aplikację Razer Cortex (na Androida), służącej jako wszechstronne narzędzie do uruchomiania gier mobilnych, które optymalizuje przy tym wydajność gier, poleca najnowsze tytuły, rekomenduje najlepsze oferty, a także pozwala na zarządzenie grami z jednego miejsca. Obie firmy będą również badać możliwości wykorzystania technologii Razera w grach mobilnych Tencenta. Dotyczy to m.in. systemu oświetlenia Chroma RGB oraz THX Spatial Audio.

 

3. Usługi

W ramach współpracy Tencent i Razer przeanalizują również dodatkowe możliwości monetyzacji gier mobilnych np. poprzez integrację usług Razer i wiele innych.